pigmentflekker i ansiktet

crispo

Betatt av forumet
Denne sola er kjempefin og veldig deilig. Men har endt oppnmed stygge brune sirkler rundt øynene. BLÆ! [:@]Skal man ikke kunne sole seg heller nå. Noen som har vært gravide før og fått dette? Går det vekk igjen?

Uff, har en venninne som fikk det, å henne er de ikke borte[:'(] Men, kan vel gå bort på noen....? Vet ikke jeg, google det du[;)]

er vel derfor man skal være forsiktig med solen og solarium når man er gravid.
De jeg kjenner som har fått sånne flekker har ikke "mistet" dem igjen etterpå..

Lest om det i svangerskapsbøkene at det ikke er uvanlig. Kjedelig å få det i ansiktet da[8|]

Aner ikke om det går bort igjen. Pikmentflekker pleier jo ikke å forsvinne[8|][:'(]!?[:'(]

Tror ikke de forsvinner[&:]

nå har jeg vært å googlet det........og nei, det går visst ikke bort igjen. Æsj! Da blir det solfaktor 30 på denne frøkna framover. Men kanskje selvbruningskrem blir svaret. Ikke gøy å se ut som ett lik i ansiktet resten av sommeren heller. Ser med gru for meg bilder fra fødsel og barselstida (hvor jeg ikke tror jeg kommer til å bruke sminke nei) med stenhvitt ansikt, store blå ringer under øynene og brun kropp. Ha,ha a sight for sore eyes....indeed!!![8D]

Uff, så kjipt at du også har fått det...men digg at det ikke bare har vært meg som ikke har visst om det. Vi får være flinke å smære inn kroppan våre [;)]

Jeg har vært 14 dager i syden og det har resultert i brune flekker på kinnet. Krise om det ikke går bort da!!!

blir å kjøre på høy faktor fremover her nå ja!!

nei, det er ikke uvanlig og derfor skal man være forsiktig med sol og solarium mens man er gravid. Bruk solkrem med høy solfaktor.
I noen tilfeller forsvinner disse pigmentflekker etter fødselen, men de flerste beholder dem dessverre

Jeg fikk sist gang, og de har aldri gått helt vekk... Men de er ikke så sterke når jeg ikke er gravid faktisk [:)] Men nå synes de ganske godt igjen, da... Har en "strek" under det ene øyet, et merke på ene kinnet og et i panna.. [8|]

Back
Topp