Pigmentflekker i ansikt

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Var gravid i fjor sommer og merket fort etter litt soling at det kom mørke partier i pannen og rundt overleppa. Holdt meg derfror vekke fra sola resten av sommeren. Flekkene bleknet godt gjennom vinteren men har blitt litt mørkere igjen nå i vår. Har først nå sluttet å amme og regner med det ble forsterka enten av at det ikke var blitt borte og eller kombinert med amming og hormoner. Er det andre som har fått dette gjennom graviditeten og der det har forsvunnet? Tenker dra innom hudpleiesalongen og kjøpe de dyre kremene mot pigmentering for å få en fortgang i det... Sykt kjedelig :(

Jeg har også fått det. Bruker solkrem, og pudder med faktor. Har prøvet bleking uten hell. Er kun å unngå sol som duger hos meg.

Jeg har hatt masse pigmentflekker i ansiktet under graviditeter:)
Nå er det straks 3 år siden forrige graviditet, og alle flekkene er borte:) av seg selv..

Er 22 uker på vei og har fått det i panna, på hver side av nesa og på overleppa:( smører meg med faktor 30 hver dag og har foreløpig ikke blitt verre. Har bestilt rens og korrektor fra decleor aroma white c. Får håpe det kan hjelpe. Om ikke, så får det bli laser eller pensling etter graviditet.

Back
Topp