Pierre Robin syndrom

Baby2013

Glad i forumet
Hei. Vi venter tvillinger og på ordinær ul så de at begge babyene har liten hake noe som tyder på Pierre Robin syndrom. Ble tattfostervannsprøve for å se om det er kromosomfeil i tillegg og får svar på dette i morgen. Gruer meg enormt:/ noen med erfaring av dette syndromet?

Hei, hvordan har det gått i dag?!
Kjenner ikke til syndromet så der kan jeg ikke hjelpe deg noe, men sender deg en klem i denne vanskelige tiden!

Hei, hvordan har det gått i dag?!
Kjenner ikke til syndromet så der kan jeg ikke hjelpe deg noe, men sender deg en klem i denne vanskelige tiden!

Det lurer jeg også på! Håper alt var fint, og at de bare hadde litt liten hake! Har kysset alt jeg har av fingre og tær for deg :)

Takk :) vi fikk svar på 3 kromosomprøver i dag, downs,triosomi 18 og 13 og de hadde heldigvis ingen av de kromosomfeilene, men om de har andre kromosomfeil må vi vente 2-3 uker på å få vite. Ang Pierre Robin syndromet får vi mest sannsynlig vite det på mandag. Legen tror de har det men jeg håper fortsatt de tar feil.

Åhh, jeg håper legen tar feil! Ikke noe vits i å ta sorgen på forskudd iallfall, og uansett får du to små vidundere som vil elske mamma'n sin over alt på jord :)

Baby2013: har du sett facebooksidene om PRS (engelsek) eller LKG (norsk)? Kan ellers svare på en del spm, men helst ikke i åpent forum.

Back
Topp