Pierre Robert -erfaringer?

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Noen som har sportsbh i ull fra PR? Høres så deilig ut, men er litt skeptisk til hvor god hold det er i de. Og ikke minst hvordan størrelsene er, XL i vanlig sportsbh er av og til for lite. ( 80G. )

Til mini er det helt ok. Til mitt bruk holt ikke stilongsen. Hull på knærne etter kort tid..

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er veldig glad i de. Både sportstøyet og ulltøyet. Anbefales virkelig.

Jeg har en og er godt fornøyd. God passform. Jeg er en 70d.

Likte den ikke. For stor rundt, men likevel trang til brystene, så brystene klemmes ned under bhen. Går å retter på den hele tida fordi den er ubehagelig. Har 65J, så er endel som må holdes på plass :P

Jeg har den vanlige sportsbhen og er veldig fornøyd! Men jeg har små pupper og da sitter som regel det meste :p

Jeg syntes de er deilige, men det er ikke voldsomt bra hold i de ift vanlige sportsbher. Jeg er 75D, bruker str m, har også en i L, ikke stor forskjell. Jeg jobber med idrett og den jeg stort sett anbefaler for de som har større cup enn C/D er casall og craft sine. Craft har også i ull, med hekter, noe man bør ha når man trenger litt mer støtte :)
Er du ute etter en "tur bh" er den fra PR helt ok!

Ps jeg har nettopp kjøpt en slik på tilbud på Kiwi :) ikke fått brukt den enda så kan ikke si noe om erfaringer, men virker fin for uteaktiviteter der det ikke blir for mye "bouncing boobs" ;) bruker 75D nå som jeg ammer, kjøpte M som virker ok.

Jeg syntes de er deilige, men det er ikke voldsomt bra hold i de ift vanlige sportsbher. Jeg er 75D, bruker str m, har også en i L, ikke stor forskjell. Jeg jobber med idrett og den jeg stort sett anbefaler for de som har større cup enn C/D er casall og craft sine. Craft har også i ull, med hekter, noe man bør ha når man trenger litt mer støtte :)
Er du ute etter en "tur bh" er den fra PR helt ok!
Takk for godt svar! Trenger egentlig både "sovebh", og til tur og trening. Da vet jeg hva jeg skal se etter.

Back
Topp