• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Piercinger?

mii89

Forelsket i forumet
POLL:
Synes du det er greit å ha piercinger når man har blitt mamma?

Nå tenker jeg mest på ansiktspiercinger som vises, ikke i navlen f.eks.

Gjerne utdyp dine synpunkter i tråden også :)

UTENOM POLLEN:
...Og hva med tatoveringer?

Tatoveringer tenker jeg mest på et generelt nivå, men også når man
tar nye tatoveringer etter man har fått barn.

Bare litt nyskjerrig på hva folk mener om dette her på forumet.

Kommer ann på syns jeg.
Har selv hatt piercing i navlen, men tok den ut for 4 år siden.
Kan virke fjortiss på noen, mens andre kler det. Kommer litt ann på hva slags piercing det er og hvordan den ser ut

selv liker jeg ikke piercinger no særlig..
men det er jo opp til hver enkelt.. jeg bryr meg ikke så mye. men jeg vil ikke ha det!

tatoveringer har jeg ikke så mye i mot, men det finnes grenser!
synes ikke det er no fint med masse over hele kroppen..
har en liten en på ankelen selv og gjør ikke noe for å sjule den, tvert i mot..[:)]

Kommer veeeeldig an på personen :) Har flere venninner som har piercing i nesa, leppa eller øyenbrynet. Og de kler det virkelig synes jeg! Kan ikke tenke meg at de skal ta den ut når de engang blir mamma, for det har på en måte blitt en del av de. Men det finnes jo også de som har ekstremt mange, og da synes jeg man kanskje kan gjøre det litt mindre ekstremt med å ta ut noen i hvertfall.

Tatoveringer har jeg ingenting i mot, som jeg sa om piercinger, så kommer det an på personen. Jeg tror jeg vil ta en tatovering med navnet til barna en plass etterhvert, men vi får se om jeg ombestemmer meg ;p

Jeg er veldig enig i at det kommer an på hvilken stil/personlighet vedkommende har også.
På noen synes jeg det ser helt naturlig ut, andre kan kanskje virke litt fjortiss med piercing.

Selv har jeg hatt i navlen og i leppa for noen år siden, men de er ute nå.

Grunnen til at jeg lurer er bl.a at jeg har ei venninne som har mye tattoveringer og flere
ansiktspiercinger og på henne synes jeg det passer. Hun er litt mer rocka og har en sønn
på snart tre år. Hun får stadig vekk høre at hun ikke skulle hatt barn o.l når hun ser ut som
hun gjør. Jeg synes det er litt dårlig gjort å dømme folk etter slike ting egentlig. Hun er
jo en kjempegod mor.

liker ikke piercinger, men selvsagt er det jo opp til hver enkelt ;) 
når det gjelder tatoveringer har jeg ikke noe imot det, men kommer ikke til å ta selv med det første hvertfall..... :P

ORIGINAL: mii89

Jeg er veldig enig i at det kommer an på hvilken stil/personlighet vedkommende har også.
På noen synes jeg det ser helt naturlig ut, andre kan kanskje virke litt fjortiss med piercing.

Selv har jeg hatt i navlen og i leppa for noen år siden, men de er ute nå.

Grunnen til at jeg lurer er bl.a at jeg har ei venninne som har mye tattoveringer og flere
ansiktspiercinger og på henne synes jeg det passer. Hun er litt mer rocka og har en sønn
på snart tre år. Hun får stadig vekk høre at hun ikke skulle hatt barn o.l når hun ser ut som
hun gjør. Jeg synes det er litt dårlig gjort å dømme folk etter slike ting egentlig. Hun er
jo en kjempegod mor.

ja det er jo ganske urettferdig å si da [&:]  folk er forskjellig! hun er helt sikkert en kjempegod mor :) 

ORIGINAL: brownie*

Hver sin smak...Jeg syns ikke det er så særlig fint..[;)]

Enig.. [:)]

Jeg tok ut den jeg hadde i siden på leppa da jeg fikk jenta mi..

Jeg syns ikke noe om piercinger i ansiktet uansett om man er mamma eller ikke. [:)]

jeg har i tunga, og jeg har ikkje planer om og fjerne den. [:)]Jeg har også nedentil den kommer jeg heller ikkje t og fjerne (e ikkje akkurat så mange som ser den![8D]).
jeg hadde i brystvorta, men den tok jeg ut nå m tanke på amming![:D]
jeg synes egentlig ikkje d er så fint m mange piercinger i ansiktet, men d får vær opp t hver enkelt![:)]

har hull i tunga jeg. Syns den er kul[:D] hehe!
Men om folk ikke liker det så er det opp til dem å mene.
synes ring i leppa er kult også, men har aldri passet meg helt[8D]

Har ikke noe imot tatoveringer, men liker best de som er veldig enkle og diskret. som en blomst på ankelen foreksempel. mamma hadde lyst på en bille som krabber opp i nakken hennes, synes det hørtes kult ut også, men ble aldri noe av[8D]
samboern min skal tatovere navnet til veslejenta, det synes jeg er veldig søtt og kunne fort funnet på å gjøre det samme, men tror det er viktig å være 100% sikker på at det er noe du ikke vil angre på at du har gjort[:D]
(også viktig å huske at huden forandrer seg over tiden, uavhengi av graviditet[:D])

Kommer helt an på. Noen kler det, andre ikke.
Jeg har i ansiktet, men i tunga så den syns veldig sjelden. Jeg leiker heller ikke med den, og har hatt den i snart 7 år. Har heller ingen planer om å ta den ut.[:)]
Har også hatt andre steder (navelen og puppene), men de er tatt ut for flere år siden.[:)]
Kunne tenkt meg en bitteliten dobb i nesa - og tror nok jeg kommer til å ta det, men ellers har jeg litt fobi mot piercinger i ansiktet pga. arrene som blir etter de. (kanskje litt forfengelig når det kommer til ansiktet mitt...[8D]).

Samme mening om tatoveringer. Har det også, og kunne tenke meg en eller flere til. Men de må ha en betydning. Ikke ta bare for å ta.[:)] (og helst ikke for synlige, store eller glorete...).

Back
Topp