Piercing

Annefie

Første møte med forumet
Hei!
Er det noen som vet når det det lønner seg å ta ut piercingen i navlen?

Hei,

jeg tok ut min når magen begynte å bli stram. Husker ikke helt hvilken uke jeg var i, men det var rett etter UL (og det var i uke 18). Det som er viktig er å ta den ut før navlen strekker seg, for da presses ringen ut.

Håper du ble litt "klokere".

Heisann!Jeg tok også ut min da den begynte å bli stram.Men jeg har hørt at man ikke trenger å ta den ut hvis man benytter ring.Men selvfølgelig kommer dette an på huden rundt navlen,jeg for min del vet at jeg godt kunne hatt den enda,da jeg er 32 uker på vei.
Likevel så vil du vel merke det best selv når du trenger å ta den ut[:)]

heisann! æ, jeg prøvde å ha piercingen min lengst mulig sist gang.....det gikk ikke så bra, sprakk hele greia,og enda opp med et stygt arr!! anbefaler å ta den ut tidlig så slipper du det. Det er jo bare å ta nytt hull etterpå da! =)

Jeg ville også ha tatt den ut tidligist mulig, er vel ikke verdt sjansen på at huden skal revne??[&:] Det gror vel uansett til etter svangerskapet??, så da kan du vel ta det ut først som sist...

Jeg hadde piercingen i navlen under hele graviditeten, tok den ut når jeg kjente at fødselen var i gang[:)]
Satte den inn igjen 1 dag etter fødselen og det har gått helt greit siden.

Har ett bilde av meg med den når jeg var 6-7 mnd, kan jo se selv........

Ta den ut med en gang du, som flere har sagt så er det fort gjort at huden sprekker og at du får et stygt arr. Magen din er fin som den er uten piercing når du går gravid [:D]

Back
Topp