piercing??

malrodien

Gift med forumet
har hatt piercing i den ene brystvorta mi, men tokk den ut med en gang jeg ble gravid. kan den være ødelagt å ikke kunne produsere melk??

som alenemamma sier:

jeg har ohså piercing, i leppa, må den ut?

kan ikke se noen grunn til at dere må ta den ut jeg da men... ungen kommer jo ikke ut munnen... tror bare du må ta ut piercing i underlivet, navelen og brystvorta.. de andre får vel stå

jeg fødte med mange piercinger bla i tunga og nedentill det gikk fint

Trur det er forskjellig, den som eg hadde i navelen måte ut allerede i uke 15, sjølv om eg ikkje hadde fått så stor mage, men fordi hude strammet seg sånn at den gjorde vondt..

Jeg har hørt at alle piercinger skal ut under graviditeten grunnet bakterier som er der..... Har tatt ut min i navlen...

Jeg tok ut den i brystvorta for 2 mnd siden ca. Tror vel ikke den er grodd ennå...?
Men har hørt at piecing i brystvorta KAN lage arrdannelser så melka ikke kommer fram,
men vet ikke hvor ofte det skjer. Håper ikke det skjer meg hvertfall![&:]
Har hørt det hender det ikke gror også, sånn at det kommer melk ut av de hullene...[8D]

Ellers med andre piercinger, kan man beholde de. Har i tunga og navlen også, og det går helt bra!
(det anbefales å ta de ut i tilfelle infeksjon)

nå i det siste har det kommet sukker lignende greier i åpningene på brystvorta.. litt rart for det er kvitt og er helt tørt.. ikke så mye.. hva er dette?? kommer det fordi jeg hadde piercing i den?? har hatt litt på den andre brystvorta å men det er nesten ikke noe.

Back
Topp