Piercing

PrøveLykken

Liker dette forumet
Er det noen med piercinger her ?
Jeg har i navelen, tunga og nippelen. Men lurer på om jeg må ta de ut? Ikke den i tunga så klart, for den har ikke noe å si for graviditeten.
Den i nippelen tok jeg ut her om dagen, når jeg så det begynte å komme litt væske ut. Tenkte det var greit den fikk gro ordentlig før lille gullet skal ha melk :) da får også melkeproduksjoen starter som vanlig uten noe forstyrrelse fra piercingen :)
Veit ikke om det har noe å si, men tok den hvertfall ut.
Den i navelen vil jeg helst drøye så lenge som mulig, fordi jeg ikke vil den skal gro. Har hatt den i 10 år, siden jeg fikk den når jeg var 12 :D
Noen som har i navelen? Må jeg ta den ut?

Jeg tok den ut igår :) fordi piercing hullet begynte å tøye seg, navelen begynner å komme litt ut. Er 20+5 idag

Jeg har hatt min i mange år, å den gror igjen med engang nesten :/ men tenkte jeg skulle stikke igjennom en piercing en gang i blant, sånn at jeg holder den åpen :)

Jeg har hatt min i mange år, å den gror igjen med engang nesten :/ men tenkte jeg skulle stikke igjennom en piercing en gang i blant, sånn at jeg holder den åpen :)
Det går jo an. Men jeg er redd jeg skal glemme det. Den i nippelen tok jeg ut på kvelden, og når jeg sto opp dagen etter, tenkte jeg å sette den inn igjen. Men da var det forseint. Den var allerede grodd :(

Jeg ville tatt den ut nå, jeg tok ut min i uke 30 i første svangerskap og det var litt for seint, har fått strekkmerke akkurat over hullet. Skikkelig kjedelig når jeg ikke har noen andre strekkmerker. Men den gror nok igjen, du får stikke den opp igjen når lille er ute.

Jeg har hatt hull i navlen i 10-12 år jeg og, og følte meg naken og rar uten :( men jeg tok den likevel ut så fort jeg fant ut at jeg var gravid.. Nå har hullet grodd veldig, og kan nok ikke få piercing gjennom.. Men jeg har blitt vandt til det, og det er faktisk litt befriende også.. Den var litt i veien av og til for buksekanten osv..

Du får kjøpt piercingsmykker til navlen tilpasset gravide mager, så kan du bruke den lengst mulig.
Jeg hadde navlepiercing før jeg fikk førstemann, men tok den ut da jeg var halvveis. Ble lei av den ;)

Gutt født 09
Lillebror ventes

Tok ut den jeg hadde i nippel og tunge for noen år siden, og navelen tok jeg ut når jeg begynte å få litt mage, så ganske tidlig i svangerskapet :)

Jeg har navle-forbi så ingen percinger her!! Men er det ikke noe om at en Må ta de ut 4 uker før fødsel? eller at Fødestuene vertfall anbefaler det med tanke på bakterier?

Jeg ville tatt den ut nå, jeg tok ut min i uke 30 i første svangerskap og det var litt for seint, har fått strekkmerke akkurat over hullet. Skikkelig kjedelig når jeg ikke har noen andre strekkmerker. Men den gror nok igjen, du får stikke den opp igjen når lille er ute.

Akkurat likt meg sist det. Denne gang tok jeg den i navlen ut med en gang.

Jeg har tatt ut den jeg hadde i navlen. Har hatt min i flere år, men den har aldri grodd igjen. Dette er mitt tredje svangerskap og jeg har alltid kunnet sette i piercingen etter at jeg har født uten noe problem :) Trodde ikke de grodde igjen i navlen når en har hatt det i så mange år..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg tok ut min før en kikkehullsopersjon i august, men den er fortsatt ikke grodd helt. Får se om den kommer tilbake eller ikke ;-)

Min i navelen er enda ikke grodd og den tok jeg ut for 4 år siden :/ stygt som F!!! Den i nipelen tok jeg ut med en gang jeg var passert uke 12 med Emilie. Og den er ikke grodd ordentlig enda! Selv om jeg ammet henne... Men der jeg hadde hullet i nipelen, har det blitt stygge arr/groper :( og det legger seg kalk/fett der :/ spes nå som jeg har begynt å lekke igjen!

Back
Topp