Piercing

Tok ut navlepiercingen min da jeg var i uke 8 sist, i solidaritet med min tenåringskusine som måtte fjerne sin på grunn av infeksjon. Satte den aldri inn igjen.

Hadde tungepiercing frem til fødsel sist, da måtte jeg ta den ut under KS, satte den inn igjen og tok den ut i august i fjor for å bli blodgiver:-)

Jeg tok ut min navelpiercing i august før en operasjon og den er enda ikke grodd. Så om du har hatt den i mange år kan det jo være at den holder seg til graviditete er over. Jeg har også sett noen bruke slike lange gummipiercinger med gravidmage, men ikke at jeg orker noe slikt på. ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Jeg har navlepiercing, men tok den ut når jeg fant ut at jeg var gravid. Hadde den ute i 9mnd sist også, og det hadde ikke grodd. Tror aldri det kommer til å gro nå egentlig. Fikk den når jeg var 16 år da så det er jo nesten 10 år siden... ;)

Jeg har hatt i navlen, men tok den ut når jeg var i uke 11 :) Hatt den i så mange år, så om jeg føler for det etter fødselen tar jeg den nok i igjen.

Tok ut både navle og brystvorter rett før jeg fant ut at jeg var gravid sist jeg da, men jeg hadde vel tatt de ut uansett.. Hullet i navlen har ikke grodd, men jeg er ikke spesielt intr. i å ha noe der. Mer synd med brystvortene i grunn, men sånn er det... Resten av ringene beholder jeg, men de har jeg i øyehøyde ;)

Har i navel og brystvorte, har ennå ikke tatt ut noen av di.. Vett at den i navelen, er d nok ikke noe problem med, men den i brstvortå komme nok te å gro ganske kjapt!! Hadde problemer med å ta den i etter en operasjon, og da hadde den bare vært ute i noen timer..

Takk for svar :D

Back
Topp