piercing..

flower3

Flørter med forumet
Dette er muligens et rimelig dumt spm...men jeg lurer bare på om man må ta ut brystpiercing eller om det holder å ta den ut når man skal amme??? (dette er jo lenge til..)
Jeg tenker jo at den kanskje kan føre med seg endel bakterier, men om man er nøye med hygienen....jeg vet ikke..
Håper på svaremoticon

Hei

Jeg fikk beskjed om å ta de ut så fort som mulig.

Med tvillingene så fikk jeg 2 ekstra hull i brystvortene.. men håper ikke at det kommer ut der denne gangen også, rant jo alle veier, hehe

Jeg tok ut min da jeg var gravid sist, følte det var det beste. Det blir fort mye bakterier når man har piercingen der.  

Ossen er det med piercing i navlen da?

Piercingen  i navlen hadde jeg under hele graviditeten sist. Hadde ikke noe behov for å ta den ut, hadde ikke så stor mage da.

Ang navlen så sa min lege at den bare kunne være i helt til man kjente at det presset for mye og det ble ubehagelig.
De merkene man får ville gå seg bort igjen når magen ble borte.

Jeg ville tatt ut piercinger i brystene nå så kanskje hullene gror litt til ammingen. Når det gjelder piercing i navlen kan man få veldig stygt stor arr der om magen sprenges veldig med den i. jeg tok min ut da jeg ble gravid sist, gald for det. hadde en venninne som ikek gjorde det, hun fikk kjeme stort arrvev/strekkmerkeligende sak der. Ville tatt den ut inn case jeg, og sånne ting fører jo alltid en viss infeksjonsfare med seg....

Jeg tok i allefall ut den jeg hadde i puppen under forrige svangerskap fordi det gjorde så sykt vondt å ha den der når puppen var så øm. Den i navlen tok jeg ut når magen begynte å vokse så ikke hullet skulle strekke seg eller piercingen vokse ut. Tok inn den igjen noen uker etter ungen var født. Gikk fortsatt. Den i puppen har jeg bare latt være siden jeg amma. Hadde også to ekstra hull der det kom ut melk. he he.. 

hehehe....to ekstra hull ja...det har jeg faktisk ikke tenkt på, men blir nok så jeg tar den ut ja.
tusen takk for svar alle sammen!! 
ang. mage piercing, så har jeg hørt det finnes "gravidpiercing"..en sånn gummiting...men er jo ikke sååå veldig stress om det gror igjen egentlig.

Back
Topp