Piercing!

lille mæ

Elsker forumet
Lure litt æ...
Æ har hadd piercing i begge brystvortan,men æ tok di ut et par mnd før æ ble gravid..men d har kommet ut hvit/grønn guffe dær hullet har vært..trur d e betennelse..trudde jo d sku gå vekk etter en par uke..men d e like ille fortsatt..veit ikkje heilt ka æ ska gjøre me d..jordmor sa at æ måtte høre me legen om dette..men har ikkje ime før om en mnd..
noen som har hadd piercing i brystvorta å hadd samme prolem??

har også hatt i ene brystvorta, å det kommer litt hvit gugge ut..men det er ikke betennelse jeg har iallefall...men du kan jo høre med legen for sikkerhetsskyld...

æ har bare i tunga, så kan nok ikje hjelpe dæ der!

men du kan vel ringe å bestille akutt time førrdeom du har time om en mnd?

Endelig noen me samme problemet som meg!
hadde også piercing i begge brystvortene tok dem ut måneden før jeg ble gravid, og det har kommet ut hvit gøsj fra dem begge, men det som er litt rart er at hvis jeg klemmer på den ene så kommer det litt sånn hvit ut midt på brystvorta ikke bare der hvor hullene har vært, og på den andre så har hullet på den ene siden av brystvorta grodd igjen, men jeg kan klemme gøsj ut på den andre siden!

men dette er ikke vondt eller ubehagelig, men tror bare det kan ha noe med at melkeproduksjonen settes i gang! jeg vet ikke!

trodde å det var melk først..men æ hadde sånn gugge fra før æ ble gravid også..men var hos legen idag,han trodde ikke det var betennelse men han tok en prøve for å være sikker;)så nu får æ svar om ei uka;)

kommer noe hvitt ut av niplene mine og,men jeg har ikke noe piercing der[:)]tror kanskje di forbereder seg på å produsere melk?

skal ikke til legen før etter påske jeg, så du får jo holde meg oppdatert! [:D]

tror nok ikke det er noe farlig! kan hende det bare er hullene som jobber med å gro sammen og da danner dette gøsjet!?!?!

Apropos Piercing... Noen her som har piercing i navlen?
Når må man ta den ut? jeg har ikke tatt den ut ennå, og ettersom
navlen begynner å ikke være så dyp lenger, blir piercingen "dyttet" litt
ut. Bare lurer på når den evt må ut...?

Noen som har peil?

ORIGINAL: KristinLouise

Apropos Piercing... Noen her som har piercing i navlen?
Når må man ta den ut? jeg har ikke tatt den ut ennå, og ettersom
navlen begynner å ikke være så dyp lenger, blir piercingen "dyttet" litt
ut. Bare lurer på når den evt må ut...?

Noen som har peil?

kommer selvfølgelig ann på,men i boka står det at den er på vei ut om noen uker.Jeg tok ut min den dagen jag fant ut at jeg var gravid

Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt den ut nå, det er jo så inviduelt når piercingen begynner å gå utover. jeg selv har hatt piercing i navlen 2 ganger og begge gangene vokste den utover og har det lange arret og et bittelite hull, så jeg kan ha en ring i som henger i 2mm hud, ikke fint. (kan se det på magebilde mitt). [:)]

men jeg mener og ha lest her inne noen som nevnte noe me en gummi piercing en kunne ta i! slik at ikke hulle grodde igjen!

Tingeling_82

idag kom svaret på prøvan,å d va ikkje betennelse så æ kunne amme helt normalt;)
Guud d va godt å høre[:D]hadde sett for mæ d værste hær..hehe..

Hei, viste legen va det var for noe da?
håper inderlig ikke at jeg får problemer med å amme! [;)]

har ei venninna som jobbe på legesentre,så d va ho som fortellte mæ svaret,
men neste gang æ skal til legen skal æ spørre han;)

skal til legen i neste uke, så kan høre med han jeg også!
off typisk meg å glemme det til den tid! [:D]

men vi får holde hverandre oppdaterte hvis vi finner ut noe mer. er nok sikkert ikke noe gale siden vi er iallefall to som har det! hihi

Back
Topp