Piercing

Har hatt i nesa. Har hull i ørene da. Hadde 5 hull i ørene når jeg var yngre,men kun ett i hver øre nå.

I ørene og tunga, hadde tidligere en under leppa men den har jeg endelig fått ut[:)]

nå har eg i ørene kun. tok ut den i navelen når eg ble gravid og har ikkje satt den i igjen, men har fortsatt hull gjennom.

har hatt i: tunga, navelen, brystvorta, nesen, overleppa + noen rundt omkring i ørene [8D]

Har hatt i nesa, øra, navelen og ene brystet.. At er fjernet, bortsett fra to i øra [:D]

Har hatt i øyenbrynet og brystvorta.

To hull i hvert øre! Har også hull i navelen, men har ikke hatt i ring på lenge.

Har kun ørene no, men nesa er ikkje grodd så den kan eg ta i igjen. Hadde tre i underleppa, ein i midten på overleppa, begge brystene, sju-åtta i eine øyra og tunga.[;)]

Har nå i nesa, tunga, navelen og en del i øra. Har hat i underleppa og øynbrynet.

har i ørene, tunga, brystvorta og underlivet[:)]
hadde 2 i øyenbrynet, og i underleppa, men de har jeg tatt ut nå...[8D]

Tunga og Ørene  og har hatt en i overleppa men tok ut den i leppa når jeg ble gravid for når jeg kastet opp sånn hekta den seg fast bakom tennen..
Men ser godt at det har vært et hull der men skal ta det opp igjen ganske snart tenkte jeg

Har hull i nesa og i ørene..[:D]

Har hatt i ørene og i navlen[:)]
Lenge siden jeg hadde ørepynt,og den i navlen tok jeg ut under 1.graviditet...Ble aldri så jeg satte inn igjen[8D]

Skulle vært en post for dem som ikke har piercing!! Kunne ikke stemme noenting jeg[:D]
[8D]

Jeg har tatt ut alle, men når jeg var "ung" hadde jeg i navlen og i underleppa(!).
Har også noen hull i ørene, men går sjeldent med noe i dem.

[:)]

Ingen steder.

underleppa og tre hull i øra. Ene har jeg utvidet en god del til å ha tunnel i...så neste prosjekt er andre øret. Men er en pingle så det går sakte :D

Back
Topp