Piercing...Tragus

Mr.Darcy

Gift med forumet
Ble litt inspirert av den andre tråden om piercing....og fikk se et bilde av den øre piercingen...[:D]

HAr såååå lyst på en sånn, men kjenner at jeg er livredd selve utførelsen....[:o][:o][:(][:-]

GJør det veldig vondt?

opp

Den lille flippen som er ved øreinngangen på en måte....dårlig forklart, men håper du skjønner hva jeg mener[:)]

Sånn SKAL jeg ha! [:D] Regner med det er vondt ja. Har du andre piercinger? [:)]

Tjaa, litt vondt gjør det - men det er verdt det! [:D]

ORIGINAL: Lolodi

Sånn?

Eller sånn?

Nederste!

Det er tragus[:)]

Ja, jo, det er jo vondt, men det er jo kjapt gjort også da[:)] Jeg synes det var mye verre i navlen f. eks., fordi det gjorde vondt lenge etterpå. Tunga også for den del.
Litt vondt akkurat å få tatt den, men ikke noe spesielt vondt etterpå![:)]

(Og vær forberedt på to små knett eller smell, fordi det skal pierces gjennom to tynne lag med brusk)

ORIGINAL: Tyttebæra

Sånn?

Eller sånn?

Nederste!

Ok, da vet jeg ikke. Jeg har den øverste og det var helt forjævlig!

Å ta eller etterpå??

Har lyst på begge deler jeg, men er nok for pysete..

ORIGINAL: fruktbar

Ok, da vet jeg ikke. Jeg har den øverste og det var helt forjævlig!

Å ta eller etterpå??

Har lyst på begge deler jeg, men er nok for pysete..

Begge deler egentlig. Det er veldig tjukt brusk, så hun dama sleit skikkelig med å trykke nåla gjennom. Samtidig måtte hun være forsiktig så hun ikke stakk nåla for langt [:D] Det var ganske vondt en måneds tid etterpå. Kunne nesten ikke ta på den, kunne ikke ligge på siden, ikke høre på iPod osv. Men jeg synes den er så kul, så det var verdt det hehe [:)]

Såpass ja... Nei da er jeg nok for pysete.. fadern, for jeg syntes det er så kult..

Sånn?

Eller sånn?

Nederste!

Eg har også sånn, begge deler. Den i flippen tok eg i New Zealand. Dei tok på ein slags kald-spray, kjente det vart kaldt og plutselig var den inni =D
Men den får dei ikkje bruke i Norge.. Den andre tok eg i Norge, AUUUU!!
Men er veldig glad i dei
Lykke til!

TULL! det gjør ikke vondt.. [;)] JEg sa bare.. AU! og så sa jeg erett etterpå.. SA jeg AU!?! For det her gjorde jo ikke vondt i det hele tatt! :D

Elsker min piercing i tragus <3

Sytes bare det var vondt når jeg fikk sovet på det øret.. Men husker ikke hvordan smerte det var.. Er jo 4 år siden jeg tok det :)

Åhhhh...har sååååå lyst på...men er redd for at jeg er for pysete....

Det er så lekkert med en liten "diamant2 der...

Kunne tenkt meg i begge ørene

Noen som har tatt på Madison piercing studio (tror det heter det) i Sarpsborg?

Syns ikke den gjorde særlig vondt [:)]
Har den ikke lenger da, men savner den veldig!

Syns ikke den var særlig vond, eneste med den er lyden når de stikker igjennom nåla [8D]

Sånn SKAL jeg ha! [:D] Regner med det er vondt ja. Har du andre piercinger? [:)]

har ingen andre piercinger fra før...bortsett fra vanlig hull i ørene tatt hos frisør....

ORIGINAL: Chupachups

Syns ikke den var særlig vond, eneste med den er lyden når de stikker igjennom nåla [8D]

Jeg tok den på lørdag og syns løypa på øret var vond men kjente nesten ikke stikket :) var små øm av og på den dagen og igår men kunne fint sovet på det øret i natt så kan ikke si det er vondt nei :)

Ja jeg tok på madison og er kjempe fornøyd, de satt på en klype der som var ganske vond, men det tok maks 20 sek før nåla var i og ho tok av løypa :) absolutt ikke avskrekkende vondt og venninna mi tok da også og syns ikke det var ille :)

ORIGINAL: Mr.Darcy

Åhhhh...har sååååå lyst på...men er redd for at jeg er for pysete....

Det er så lekkert med en liten "diamant2 der...

Kunne tenkt meg i begge ørene

Noen som har tatt på Madison piercing studio (tror det heter det) i Sarpsborg?

Syns den var vondere enn piercingen over leppa og navlen[8D]
Men er kun stikkert som gjør vondt [:)] så suser det litt i øret etterpå [8D]

er lenge siden eg tok den, men eg tok den på frisørsalong[:)]

Back
Topp