Piercing / tatovering

Trin

Forumet er livet
Litt inspirert av en annen tråd her!
Hva med deg? Har du smykket deg med noe spesielt? Og i såfall hvor, hva og hvorfor?

Jeg hadde i navelen som jeg tok ut da jeg blei gravid...

Og så har jeg en stor tatoo på korsryggen!

Hvorfor tok du det? Noen tanke bak, eller var det bare for moro skyld?

Jeg tok tatooen sommeren 99. Og det var noe jeg hadde hatt lyst til lenge, men plutselig en dag gjorde jeg det...

Det samme var egentli med piercinga, den tok jeg sommeren 00. Det hadde jeg hatt lyst til enda lengre enn tatooen egentli...

Men det blir nok med de. Jeg har blitt utrolig pysete så det kommer nok ikke fler.

Hadde piercing i tungo før i år, og tok den ut på eit nachspiel. Å herreud kor eg angre!

Også har eg ein tattis som blei tatt spontant i polen på klassetur i 10.kl. [&:][:'(]

Jeg tok piercing i navelen våren 2000.
Det var jo topp mote i den perioden, og det hele begynte egentlig som et veddemål med noen venninner. Så vi var 3 som tok samtidig... Angrer en del på det nå, når jeg ser at hullet ikke vil gro igjen.

I korsryggen har jeg tatovert et kinesisk tegn som betyr noe spesielt for meg, og som jeg tok i en periode jeg ikke hadde det så bra og begynte å vakle litt i troen på meg selv. Den er et slags bevis for meg selv på hva jeg står for og hvem jeg er og at ingen kan ta det fra meg.

har piercing i tunga å tatoo i korsryggen.. [:)] hadde i navel men den tok æ ut for mange år sia..

Jeg har piercing i tunga, delfin tatto på ankelen og et kinategn på overarmen

Eg har en tattoo på armen (to delfiner) og en på ankelen (en liten blomst) Hadde en liten dobb i nesa for noen år siden, men den forsvant i sammenheng med en jobb eg hadde en gang i verden. Har ikke lyst å begynne med piercing, for eg er redd for å bli hekta, slik som det er lett for med tattooer. (må holde meg selv i nakken for ikke å ta helt av).

Jeg har to tattooer, en med navnet mitt på arabisk i korsryggen, og et lite mønster på det ene skulderbladet [:)] Er veldig fornøyd med disse. De kan jeg dekke om jeg vil det !
Har 4 hull i ørene nå.
Har hatt piercing i øyenbrynet, navlen og brystvorta! De to siste måtte jeg ta ut da jeg gikk gravid sist..'
Er ferdig med piercingtida.. Har fått stygge arr [&o][&o][&o] ( ung og dum [;)])

ja takk begge deler

Jeg har en tatoo på korsryggen. Sommerfugl med tribalmønster i fra vingene... Tok den i tyrkia sommeren 2005... Noe jeg hadde lyst til å få gjort veldig lenge. Angrer ikke [:)]

Jeg har hatt piercing i tunga,navlen,å øyenbrynet.Men har tatt ut alt da jeg ble gravid.[;)]Har lyst på tatoering i korsryggen,men vil vente til etter jeg er ferdig med mine graviditeter.[:)]

jeg har piercing i navelen, som ennå sitter i [;)] den må vel tas ut, eller evt byttet til en lengre etterhvert som magen vokser .. vet ikke hva som er best jeg ??
ellers har jeg hatt piercing i nesen, omtrent to dager [8|]

jeg tok piercing i navelen når eg var 13 :p (tok den ut for noen dager siden, men den skal i igjen etter fødselen), tok piercing i tunga når eg var 16, delfin på ankelen når eg var 18. [;)]

Jeg har ei marihøne på rumpen.[:)]

Jeg hadde piercing i navlen, men tok den ut etter 8 uker (fra jeg ble gravid). Og så har jeg et lite kinesisk tegn på leggen og en søt svart djevel i korsryggen (høres ille ut, men den er KJEMPEsøt [:D])

Jeg har en DIGER sebraskin-tattoo over hele magen!
Sønnen min lagde den på meg i fjor høst[;)][:D]

Back
Topp