Piercing og tattovering...

En piercing og 2 tatto.

Skal vi se..
Jeg har en kosmetisk tribal sommerfugl på underarmen, liten og søt.
Har piercing i navlen og i tunga, og tre hull i hvert øre.
Har hatt: To piercinger i underleppa, en i midten og en på siden, og en industrial i det ene øret (stang som går tvers gjennom på to steder i øret).

Jeg har 4 tatto's ; 2 på ryggen, 1 på armen og en på puppen [8D]
Piercing; har i tunga.

Men har hatt madonnamerket flere ganger, i nippelsen, i navelen, i øyenbrynet, og i underleppa.

Har piercing i tunga, og skal ta tattovering når jeg får råd..

Har hatt piercing i tunga og navelen, savner den i tunga..
Vil gjerne hva tatto, men usikker på hva og hvor.. en skorpion, og barnas navn kanskje..

Har tre tattoos, stjerner på puppen, stjerner og et sitat på
innsiden av underarmen og en liten dings på håndleddet.
Vi ha fler![:D]
Har hatt piercing i nesa og brystvorta.. Har lyst til å ta opp
igjen den i puppen..

Piercing i tunga, tatt for å bekrefte at jeg bestemte selv uten ex`ens innflytelse, og tattovering på ankelen som symboliserer sambo og mitt sitt forhold og kjærligheten til alle barna våre
Elsker  dem begge[:D][:D]

Har hatt piercing i øyenbrynet, leppa, nesen (ja skikkelig - og det var driiitvondt[&:]), og navlen.

Eneste jeg har igjen nå er den i navlen. Noe slapp etter graviditeten da men hehe..[8D]

Har tribalmønster på ene skuldra (kjeeedelig, vil gjøre noe med den, men vet ikke hva), en søt kanin på underamra, et sinna-tigerhode og tribal attmed musa og en drage på korsryggen.

Også hadde jeg to piercinger, en i navlen og en i tunga. Men har ikke de lengre..[&o]

Jeg har følgende:

Conch i venstre øret,                          Og i høyre øret en (upper) Rook , den øverste ringen:
men har stang gjennom:

Så har jeg denne i venstre øret også:

Pluss en del andre i øret litt rundt omkring. Totalt 12 stk.

Hadde to piercinger i tunga, og i navlen.

Tattovering på høyre fot, en stjerne (gul med svarte tagger)
På innsiden av venstre ankel, 4 sommerfugler med prikker rundt
På venstre side av korsryggen ved buksekanten, et lite rødt hjerte
Under dette hjertet, "Siempre en mi corazón" - Alltid i mitt hjerte.

har begge deler.
3 tattooer,skal ta en litt stor en i sommer.
nedover ene armen. sommerfugler med barna sine intialer fletta inn i vingene.

Har ikke og vil ikke ha, hadde mange piercinger før... I navlen, tunga, mange steder i ørene, nesen, underleppa.... Det var veeeldig kult å ha piercinger når jeg gikk på ungdomsskolen nemlig[8D] Så jo ikke ut! Så nå forbinder jeg piercing og tatovering med fjortisser... Mange av venninnene mine dro til syden og tatoverte stjerner og krusseduler og delfiner og gudene vet hva rundt om kring på kroppen sin, er SÅ glad for at jeg ikke gjorde det[8D]

har ei lita tatoovering bakpå venstre skulder[:D] lyst på ei til da...

piercing i navlen..tattoo ved navlen og på armen

har 6 stykker i øra.. (hadde 7 men måtte ta ut den ene da de blei satt feil) en i tunga en i leppa en i navelen.. og en ehh.. krmt.. litt lenger ned[8D] hehe

Back
Topp