piercing. ka er hot å ka er not

rachelmor

Forumet er livet
kor går grensa,,,? ka liker dere, å liker ikkje?

eg liker no best piercinger i øret, (så lenge det ikkje er kommelokk i øreflippen)
mye som er fint å kledligt på mangen,
men det er faktisk forskjelligt på ka folk passer og.

liker ikkje i tunga da... [8D]

edit : eg har foresten 5 hull i ørene :)

Har hull i øreflippene men kan ikke bruke øredobber pga allergi.

Ellers så e e ikke gla i piercinger.

jeg har i navelen (tok når jeg var fjortis[8D]) og ellers har jeg bare et hul i hvert øret[:)]

personlig er jeg ikke fan av masse tattiser og piercinger, men det er min smak[;)]

Dem jeg liker minst er i brynet, oksering i nesa og grytelokk i ørene......

Ellers er det fritt fram!

Selv har jeg........*telle*...9 hull i ørene, tror jeg.....3 i flippen på ene sida, 4 i andre flippen---oppover, ja, seff----en øverst i svingen på det med 4 i flippen----og en i den klumpen midt i øret......den som på en måte henger fast i grensa inn mot ansiktet.......og i tunga........[8D]

Piercing er kult! :D   Beste/fineste jeg har hatt var en industrial (stang som går fra toppen av øret og ned til nesten flippen) <3  Ellers har jeg hatt "kummerlokk", men ikke kjempestore, var smart nok til å sette meg inn i dette på forhånd og satte grensa på 6 mm, da lukker hullet seg helt igjen og når man tar de ut :)

Nå har jeg "bare" 6 hull i øra og nesering... Er mamma nå, så føler jeg ikke kan dra det helt ut lenger som jeg gjorde før :p

Æ hadde piercinger.
Hadde i tunga, hadde i navelen og hadde i nesa. Men pga en operasjon, måtte alt ut.. Og gadd ikke sette dem inn igjen, til sambo sin store glede. [8D] Har et hull i hver øreflipp nu.. Det e det eneste. Men har veldig lyst å ta i tunga igjen..

Synes det kan være fint med "tragus", hull i den harde brusken utenfor øret. Men litt homofilt, synes jeg, derfor tar jeg ikke [:)] Det er det eneste jeg kunne tenke meg.

ORIGINAL: *Idapjus*

mye som er fint.. JEg har 18 percinga =)

Kor da?
Regne med at mange av dem e i øret.. ?

Ja, håper du kan si hvor disse 18 er!! Kjempenysgjerrig!

Mye som er fint, men jeg har to i hvert øre, hadde tre i det ene før.
Kommer ikke til å ta fler. [:)]

Æ også. [:D][8D]

Jeg tok ut så og si alle når jeg begynte i lærlingjobben. Da hadde jeg ikke lov å ha synlige piercinger. Så da røyk nesten hele ørene (husker ikke hvor mange jeg hadde engang for det var tett i tett), to i nesa og 4 i navlen. Den i øyenbrynet hadde jeg allerede tatt ut.

Nå har jeg bare en i navlen, en i tunga og 1+2 i ørene.

Trone: hadde du 4 persinger i navlen??? PÅ EN GANG???

eg har et hull i kvert øret[:D] holder rikelig!
Synest det kan være sexy med percing i magen, men ellers må eg nok innrømme at eg ikkje liker slikt[8|]

4 i navlen, Trone?
Og 18 totalt, Ida?

Jeg har nå bare 2+1 i øret, men har hatt en i navlen, og i brusken mot øret..

Klesklypa og squakky:
Ja, hadde en liten bell oppe, nede og på hver side av navlen. Lagde bellen selv så de var ikke så store. Dette var i tiden FØR det ble poppis å ta i tunga og da var det jo ikke så mye piercinger på markedet, derfor måtte jeg mekke noe selv :) He he!!

Og når det kommer til hva jeg synes er hot or not så kommer det jo helt an på stilen til personen.. Men ørene er jo fint, så lenge det ikke blir for mye. Gjerne utradisjonelle steder i ørene. Også en liten diamant i nesen kan være fint. Men leppe, tunge, navle osv synes jeg kan fort bli vulgært.. Typen har i øyenbrynet, men den er der bare liksom ;) Legger aldri merke til den..
Jeg synes egentlig tatto, scarification o.l. er mer sexy.. På den som passer det så klart..

jeg har hatt 2 i øyenbrynet , i nesa, i tunga , i leppa , i navlen og en haug i øra ( ikke på en gang ). men nå har jeg bare i nesa og 2 i det ene øret , og 1 i det andre

Jeg eeeelsker det ! [:D]

Er bra med hull i tunga, i øyenbrynet (på noen), så har jeg lyst på ring i nesa (sånn oksesak[8D]) Haha.. Navlen (men da må det være en veltrent kropp.. Kom ikke på fler i farta... [:-]

Men jeg har hatt i tunga, tok ut når jeg dro til tannlegen, gadd aldri å sette inn.. også har jeg 7 hull i ørene.. Men bruker ingen av dem [8D]

Elsker tatoveringer også [;)][8D]

Back
Topp