Piercing i nippler.

Mamsemums89

Glad i forumet
Flere som har eller har hatt? Isåfall, når tok dere dem ut? Vegrer meg for og ta dem ut, da dem er en sinnsyk selvtillitsboost, men tenker jeg snart ikke har noe annet valg :(

m¨r hullet er grodd så skal det en del til før det gror igjen når du tar ut piercingen. men strengttalt så er det ikke behov for å ta de ut før om et par mnd. eneste som "kan" skj i forhold til ammingen er at obs det var plutslelig litt ekstra retninger på melkestrømmen ;-)

Eg har merka at nippelene mine er blitt større, så eg må vurdere om eg skal ta di ut eller kjøpe lengre stang å ha i di.

Jeg tok dem ut når jeg fant ut jeg var gravid.. veldig selvtillitsboost hos meg også så var ikke no gøy.. men redd for dem ikke gror tidsnok -såffal kommer det vel melk ut fra alle kanter..? heheh

m¨r hullet er grodd så skal det en del til før det gror igjen når du tar ut piercingen. men strengttalt så er det ikke behov for å ta de ut før om et par mnd. eneste som "kan" skj i forhold til ammingen er at obs det var plutslelig litt ekstra retninger på melkestrømmen ;-)
Hatt dem i 10 år, så sjansen for at dem gror igjen er sikkert minimal :p Men ja, er jo to ekstra "kanaler" :p

Jeg tok dem ut når jeg fant ut jeg var gravid.. veldig selvtillitsboost hos meg også så var ikke no gøy.. men redd for dem ikke gror tidsnok -såffal kommer det vel melk ut fra alle kanter..? heheh
Hvor lenge hadde du dem? Veit mange sier at nippelene gror saaaakte. Ei venninne av meg tok ut sine for 3 år siden, og de har fortsatt ikke grodd :o Ja, er jo to ekstra "kanaler" så :p

Jeg tok holl i den ene for sikker 8 år siden. Tok den like fort ut.. Enda " hull" der.. Kommer sånn hvit ut av hullene, er vel talg.. Synes d er ekkelt.

Jeg har bytta til den største stanga jeg har i hus, typ den første man får i tunga, og den begynner å bli trang, så må vel snart bare bite i det sure eplet :(
Ja, er så redd for at det skal Gro igjenn! Betalte ein del i både penger å smerte for å få di :p

My thought exactly! :p Men tenker det blir jævlig stress med og ta de ut, rense nippel, amme, smøre og sette de inn igjen, så det orker jeg nok ikke :p
Nei det orker ikkje eg heller. Men vil ikkje ta dei ut no! Vil vente te jeg evt nærmer meg termin :p

Hos meg grodde de ekstremt fort igjen. Jeg hadde mine i ca 5 år, tok de ut pga kirurgi og i løpet av 4 timer så var det vanskelig å sette de inn igjen.
Jeg tok ut mine permanent for 5 år siden og har ikke savnet de.
Nå skal jeg også nevne at den første jeg tok for maaange år siden grodde ut og nipplen har nå et arr tvers over men regner da med at den funker! :hilarious:

Last edited:
Nei det orker ikkje eg heller. Men vil ikkje ta dei ut no! Vil vente te jeg evt nærmer meg termin :p
Samme tenker jeg, men av og til så tenker jeg at de må ut snart også :p

Hos meg grodde de ekstremt fort igjen. Jeg hadde mine i ca 5 år, tok de ut pga kirurgi og i løpet av 4 timer så var det vanskelig å sette de inn igjen.
Jeg tok ut mine permanent for 5 år siden og har ikke savnet de.
Nå skal jeg også nevne at den første jeg tok for maaange år siden grodde ut og nipplen har nå et arr tvers over men regner da med at den funker! :hilarious:
Hver sin smak, her er det faktisk en kjempenedtur og måtte ta de ut :/

Back
Topp