K Kattepus Glad i forumet 1 Des 2009 #1 dere som har det, hvor har dere kjøpt dobb hen. Har mista min lille søte.. kunne tenkt meg en liten liten med bling på..
dere som har det, hvor har dere kjøpt dobb hen. Har mista min lille søte.. kunne tenkt meg en liten liten med bling på..
L Linntendo! Forelsket i forumet 1 Des 2009 #2 På piercingstudioer har de hvertfall[:)] Tror de har på glitter også!
L lmk88 Forumet er livet VIP Oktoberskattene 2015 1 Des 2009 #3 Kjøpte på den piercingklinikken jeg tok hullet i nesa... Jeg har sånn med "sving"[8D]
K Kattepus Glad i forumet 1 Des 2009 #4 ORIGINAL: lmk88 Kjøpte på den piercingklinikken jeg tok hullet i nesa... Jeg har sånn med "sving"[8D] er du fornøyd med "svingen". har alltid hatt sånn med propp, og den blir jo hele tiden full av buser... hvor mye koster det på piercing studio?
ORIGINAL: lmk88 Kjøpte på den piercingklinikken jeg tok hullet i nesa... Jeg har sånn med "sving"[8D] er du fornøyd med "svingen". har alltid hatt sånn med propp, og den blir jo hele tiden full av buser... hvor mye koster det på piercing studio?