piercing i navlen...

mamma t 2

Forelsket i forumet
heisann!
noen som vet om jeg bør ta ut piercingen i navlen nå som jeg er gravid.......

Er det en helt vanlig navlepiercing trenger du ikke ta den ut før magen begynner å vokse skikkelig.. Ellers vil den gro ut av seg selv, og det blir ikke pent..

jeg tok ut piercingen i navlen for sent forige gang, tenkte jeg sku prøve å ha den lengst mulig....D funka dårlig! sprakk hele hullet til slutt!
Etter fødselen tok jeg ny, og den har jeg hatt i mange år.
Denne gangen skulle jeg være smart å ta den ut tidlig, så jeg tok den ut for 2 mnd siden.... og jeg måtte bare prøve å se om den hadde grodd idag, og det hadde det ikke.... piercingen gikk rett igjennom!! mmmm.....trodde det grodde igjen ganske raskt jeg? jaja, kansje jeg slipper å ta nytt etter fødselen.... bare å sette den på plass igjen etterpå...hehehe...

Jeg tok ut min når jeg var cirka 10 uker på vei. Da begynte magen å vokse. Ville ikke ta noen sjanser. Sjekker en gang iblandt sånn som chill24 og det har ikke grodd. Har hatt min i 6 år.

Jeg har hatt min i bare litt over ett år, men den er grodd skikkeli tenker jeg. Magen har begynt å vokse og kjenner det begynner å stramme seg litt rundt navelen. Har ikke tatt ut piercingen ennå. Men det jo litt individuelt har jeg skjønt. Noen går hele svangerskapet uten problemer med den, og andre sprekker.. Jeg har for all del ikke lyst å sprekke, så jeg tror jeg hører på de som anbefaler å ta den ut, og heller sjekke inimellom om det fortsatt er hull der...
Eller andre råd?

Er jo sikkert til å se det an litt...
Jeg har ikke hatt piercing i navel under graviditet,men tror det skulle kunne gått greit!
For når magen min har vært på det største så har jeg alikevel hatt navel...
Men om navelen strekker seg ut så tror jeg ikke det er noe særlig å ha noe der!

Star83.. Du er nok en av de heldige tror jeg. Du er jo til og med på vei med nr 3. Har du hatt piercing med alle?

Har ikke hatt piercing i nei...Var nødt å fjerne den noen mnd før jeg ble gravid første gangen,da jeg fikk infeksjon![>:]

Oi! Jeg leste feil på nest siste innlegg av deg Star83.. he he.. Jeg "hoppet" over "ikke"`n din. Da får det jo en helt annen betydning... Leste: "Jeg har hatt piercing i navel under graviditet..." je je..

tusen takk alle sammen for infoen... jeg får ta ut piercingen for å være på den sikre siden...:)
lykke til alle sammen

Back
Topp