Piercing i navlen

Sunny90

Flørter med forumet
Hva bør man gjøre med den?
Har hørt at det hullet kan sprekke når magen blir stor.
Når bør man ta den ut? Gror hullet igjen om man tar ut piercingen ?
Ser jo ikke fint ut med stor gravidmage med piercing i uansett :p

Jeg hadde piercing i navlen før, tok den ut for et par år siden og hullet har ikke grodd enda. Så med mindre det er tatt veldig nylig tror jeg ikke det kommer til å gro ila graviditeten:)

Hva bør man gjøre med den?
Har hørt at det hullet kan sprekke når magen blir stor.
Når bør man ta den ut? Gror hullet igjen om man tar ut piercingen ?
Ser jo ikke fint ut med stor gravidmage med piercing i uansett :p

Jeg hadde det tidligere, og tok den ut da jeg fant ut jeg var gravid i håp om at det skulle gro, men det var hull etter endt svangerskap også :)

Jeg tok ut min for flere år siden da jeg reagerte sånn på piercingen. Hullet har nok snart grodd nå, men kjenner at det er litt hull der, og ser det selvsagt :) Så tror ikke det gror om du tar den ut nå dessverre..

Tok ut min ganske tidlig sist svangerskap, den har ikke grodd..:p

Tror jeg kommer til å ha den i til rundt uke 20, får se det an om det blir stramt raskt så tar jeg den ut før. Hadde den i til vi mistet uke 18+6 sist å da var det ingen forskjell fra da jeg ikke var gravid

Tatt min ut nå for tredje graviditet og går rett inn igjen etter fødsel :hilarious::D

Sniker.

Jeg tok den ut i uke 15-16, og hullet har faktisk grodd igjen (uke 38 nå). o_O Hadde ikke forventet det. Ingen strekkmerker eller revner rundt navlen heller. Og det er ikke fordi magen er liten, for å si det sånn. :p

Slik ser mitt hull ut. Er gravid med nr 3. Tok ut piercing rundt uke 15 med nr. 1.

Fikk et lite merke som går ut fra hyllet tre små streker på noen cm. Hullet er grodd med forsatt groper der piercing gikk inn og ut. :)

Vedlegg

• IMG_20190812_184843.jpg
    IMG_20190812_184843.jpg
    22,4 KB · Visninger: 20
Tok ut min for over to år siden (Sist jeg var gravid) og kan fortsatt få inn piercing om jeg vil.
Jeg hadde ikke ett problem med den, men vet det er endel som får strekkmerke fra piercinghullet.

Jeg hadde en piercing oppe i navlen og en nede. Tok den oppe ut ganske lenge før jeg ble gravid første gang, og der fikk jeg ingen strekkmerke. Det grodde igjen veeldig fort! Den nede i navlen tok jeg ut litt før jeg ble gravid første gang, der får jeg lett gjennom en piercing enda :) Er et bittelite, nesten helt usynlig strekkmerke over det arret. Fikk ingen strekkmerker på resten av magen da.

Tok min ut for 8 år siden, enda ikke grodd :hilarious:

Piercing i navlen er vel det som repareres treigest av alle piercing’er.

Håper ikke det blir stygt arr
Mitt ble skikkelig strekt som gravid, og ikke pent i det hele tatt :p Men det trakk seg nokså tilbake igjen etter graviditeten :)

Tok ut i starten av sist graviditet. Syns arret er helt ok nå.20190909_091005.jpg

Back
Topp