Knekkebrød
Blir kjent med forumet
Når måtte dere bytte til "gravid-piercing"?
Og kan hullet bli ødelagt likevel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bare tok ut piercingen jeg. Aldri brydd meg om å ta den inn igjenNår måtte dere bytte til "gravid-piercing"?
Tror jeg bytta litt etter uke 18 da den plutselig datt ut av seg selv. Men synes ikke gravidpiercinga hjalp så veldig, huden ble veldig stram, og stanga på piercinga så lang at hullet ble irritert. Har ingenting i nå da, bare stikker gjennom innimellom for å se om det fremdeles er der. Vet ikke hva som kan skje med hullet, mitt er blitt breiere enn det pleier, redd for at huden skal revne eller noe, men er nok bare skrekktanker
Det Hade rikke hjulpet. Jeg tok ut min 4 år før jeg ble gravid og fikk merke for det. Arret strekker seg uansett. Så det hjelper ikke altid å ta den ut. Spørs på hudtypen din osv.7 mnd
Huden ble stram. Fikk et strekkmerke der og det var det eneste jeg fikk. Ble stygt og angrer på at jeg ikke tok den ut mye tidligere.
Som sagt er det kun det ene strekkmerket jeg fikk og nå har jeg 3 barn. Jeg ble rød og huden ble trang da jeg hadde piercingen inn. Tok den ut fordi det ble vondt, så innbiller meg i hvert fall at med min hudtype så hadde det ikke blitt et stygt "arr" om jeg tok den ut tidligere. Men er ingen garantier, som du påpeker.Det Hade rikke hjulpet. Jeg tok ut min 4 år før jeg ble gravid og fikk merke for det. Arret strekker seg uansett. Så det hjelper ikke altid å ta den ut. Spørs på hudtypen din osv.