Piercing i navlen

Tror jeg bytta litt etter uke 18 da den plutselig datt ut av seg selv. Men synes ikke gravidpiercinga hjalp så veldig, huden ble veldig stram, og stanga på piercinga så lang at hullet ble irritert. Har ingenting i nå da, bare stikker gjennom innimellom for å se om det fremdeles er der. Vet ikke hva som kan skje med hullet, mitt er blitt breiere enn det pleier, redd for at huden skal revne eller noe, men er nok bare skrekktanker :)

Tok ut piercingen da magehuden ble så stram at det kjentes ubehagelig å ha den der. Kunne sette piercingen inn igjen, hullet var helt som normalt, men siden magehuden ble så slapp så ikke piercingen noe bra ut lengre, da hullet ble skjeivt innover, at diamanten kom inni navlen og bare den øverste kula vistes. Er flere år siden jeg tok ut piercingen nå, men kan enda stikke den opp, er bare litt grums i hullet og litt trangt.

Nei, tok den ut mot slutten. Tok den gjennom en gang i blandt.
Navlen (og dermed piercingen) er dessverre blitt skjev etter unge nr 2 :-/

Tok den ut i uke 16, da var huden så stram at der ble ubehagelig. Eneste lille strekkmerket jeg fikk var på huden der, selv etter jeg tok den ut. Huden der var stram og klødde hele svangerskapet om jeg ikke smurte masse.

Jeg tok den ut da magen ble stram, husker ikke helt hvilken uke. Brukte ingenting før to måneder etter at babyen var født, da kunne jeg bare sette piercingen i igjen :) Ble ikke strukket eller noe i huden der, så den ser akkurat ut som før.

Jeg har hatt 2 :p og det ser mildt sakt helt jævlig ut etter 2 svangerskap.

7 mnd
Huden ble stram. Fikk et strekkmerke der og det var det eneste jeg fikk. Ble stygt og angrer på at jeg ikke tok den ut mye tidligere.

Tok den helt ut i uke 5/6 jeg, i håp om at den skulle gro før magen ble for stram. Leste flere skrekkhistorier om hull som revna opp mot slutten, så vil helst prøve å unngå det.

Tok den ut i uke 25. Fikk strekkmerke akkurat det. En V strekkmerke faktisk :p Trodde jeg kunne stoppe det, menmen :p Shit happens. Ser jævlig ut nå da :p

Tok den ut tidlig. Huden har blitt så strukket at det ikke ser pent ut m piercingen lengre.

Hullet kan absolutt bli ødelagt. Navlen min ble kjempestygg, til tross for at jeg tok ut piercingen, og det er huden mellom hullene som er problemet.
Ta den ut, og ikke sett den inn igjen. ;)

Tror jeg bytta litt etter uke 18 da den plutselig datt ut av seg selv. Men synes ikke gravidpiercinga hjalp så veldig, huden ble veldig stram, og stanga på piercinga så lang at hullet ble irritert. Har ingenting i nå da, bare stikker gjennom innimellom for å se om det fremdeles er der. Vet ikke hva som kan skje med hullet, mitt er blitt breiere enn det pleier, redd for at huden skal revne eller noe, men er nok bare skrekktanker :)

Huden revner ikke noe mer enn ved et vanlig sår som har grodd. ;)

Tok den ut tidlig i graviditeten med nr 1.

Tok den ut ganske tidlig med førstemann:)
Aldri puttet den i igjen.

Tok ut peircingen rett før jeg var 20 uker, hvis jeg ikke tar feil, men satt ikke inn gravidpiercing ;) Var en periode det nesten føltes som om den lille hudfliken der skulle revne, så jeg smurte området masse. Nå har jeg et lite strekkmerke på den huden og hullet er fremdeles brukbart :) Blir spennende å se om det fortsatt ser bra ut når babisen er ute :)

7 mnd
Huden ble stram. Fikk et strekkmerke der og det var det eneste jeg fikk. Ble stygt og angrer på at jeg ikke tok den ut mye tidligere.
Det Hade rikke hjulpet. Jeg tok ut min 4 år før jeg ble gravid og fikk merke for det. Arret strekker seg uansett. Så det hjelper ikke altid å ta den ut. Spørs på hudtypen din osv.

Jeg tok ut min flere år før jeg ble gravid og det grodde igjen. Huden mellom hullet er veldig slapp og stygg etter svangerskapet. Skulle ønske noen sa det til meg da jeg var 16 og absolutt skulle ha navlepiercing :p

Det Hade rikke hjulpet. Jeg tok ut min 4 år før jeg ble gravid og fikk merke for det. Arret strekker seg uansett. Så det hjelper ikke altid å ta den ut. Spørs på hudtypen din osv.
Som sagt er det kun det ene strekkmerket jeg fikk og nå har jeg 3 barn. Jeg ble rød og huden ble trang da jeg hadde piercingen inn. Tok den ut fordi det ble vondt, så innbiller meg i hvert fall at med min hudtype så hadde det ikke blitt et stygt "arr" om jeg tok den ut tidligere. Men er ingen garantier, som du påpeker. :)

Back
Topp