Piercing i navlen

KristinLouise

Gift med forumet
    Tenkte jeg bare skulle gi litt tips til jenter som har samme greia som meg:
En stooooor kjærlighet til piercingen i navlen.

Jeg begynner å få stor mage, og har vært litt bekymret for om den skal bli ødelagt etc, så jeg har spurt litt rundt. Noen sa at jeg kunne putte i en "gravide-stang" som er myk og bøyelig.  Jeg var veldig usikker, så jeg tok noen telefoner til forskjellige seriøse piercingstudioer.

Der fikk jeg vite at de anbefaler gravide å ta ut piercingen, slik at huden ikke blir strukket i stykker. Det kan se veldig stygt ut etterhvert. Og en sa at siden jeg har hatt i piercingen såpass lenge (4-5 år) vil ikke hullet gro igjen.

Så det jeg kommer til å gjøre er å ta ut piercingen, og så når babyen er født, kan jeg gå til et piercingstudio og sette i en "strekkestang" for å få tilbake piercingen igjen. Hullet vil nemlig trekke seg litt sammen under svangerskapet, så studioet må hjelpe meg med det. Og når hullet er normalt igjen kan jeg bruke piercing som før.

GENIALT! Blir bare litt rart å ikke ha en der, kommer til å se skikkelig rart ut hehehe

Så goodbye min kjære piercing, vi sees om noen måneder! [:)]

ORIGINAL: sivva

Når jeg var på UL anbefalte JM meg å ta den ut.. Vist ikke ville den bli skikkelig stygg!

Da jeg var på UL sa ikke hun noenting til meg, så jeg ble veldig usikker. Jeg gidder jo ikke se helt forferdelig ut rundt navlen. Så tenkte det var best å høre med ekspertene [:)]

Skal ta hull i navelen etter jeg har født, har kun hull i tungen nå.. men har skikkeli lyst på i navelen[8D][8D] så om noen måneder da..[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Mariannee23

Hva med intimpiercing? Noen som vet noe om det? Når og om man må ta dem ut?

Ring til dette studioet, de har peiling:

[link=http://gulesider.no/tolink.c?itemId=LENKE&custId=295633&lineId=Z0HI3S4C&listingId=1004162482&bcId=2899&url=http://www.pinpoint-piercing.no]Pinpoint Piercing[/link]

Torgg. 11, 0181 Oslo
22 33 31 90

Åpningstider:
Mandag STENGT
Tirsdag - Fredag 12-18
Lørdag 12-17
Søndag STENGT

Håper du får svar der [:)]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp