Piercing i naveln

Solsikkespiren

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
Hei :-)
Dere som har piercing i naveln, tok dere den ut eller lot den være i under svangerskapet?
Har det blitt noen arr i ettertid av d?

Tok den ut og så stakk jeg den inn en gang hver dag gjennom svangerskapet for at det ikke skulle gro. Fikk ikke noe arr eller noen ting. :)

Tok den ut da den begynte å gnage under "mammabuksa" . tar den jevnlig i for å beholde hullet ;-) (minnet meg på at det er en stund siden sist det ble gjort :-O )

Har ikke piercing, men jeg mener jeg har sett slike gravid piercing som man kan bruke når magen vokser så man slipper å to den ut :-)

Jeg tok ut min nesten ett år før jeg ble gravid, og hullet har fortsatt ikke grodd. Er litt rød rundt det.

Tok den ut i uke 5 eller noe.. Ble litt skremt når jeg leste at noen hadde revna :-S Så nå sitter jeg og håper at det kan gro i rekordfart slik at ikke det skjer iallefall.. :-P

Tok ut ca halvveis. Har fortsatt ikke satt den i 9 mnd etter fødsel, men det har ikke grodd igjen

Tok ut min da jeg var 7 mnd på vei, ble dessverre et strekkmerke over. Det eneste jeg fikk i svangerskapet. Ønsker jeg tok den ut mye før

Måtte ta den ut før oul, og satte den aldri inn igjen. Fikk ikke arr.

Tok den ut med en gang. Satte den inn rett etter. Har funka med 2 barn

Tok piercingen da jeg var 16.. Har hatt den halve livet omtrent (iallefall hullet :p )

Tok den ut før OUL første gang.. Fikk 2 arr/strekkmerker over navlen og ned til piercingen.. Ikke lange og ikke veldig synlige. Fikk og strekkmerker på andre siden av navlen så mulig dette hadde kommet uten piercing og..

Ikke blitt noe verre med nr 2 eller 3.. Tok ut piercingen rundt OUL med de og.. Satte inn en tid etter fødsel.. Hadde grodd litt igjen. Men fikk den igjennom

Tok den ut :) Fikk strekkmerker over, men ikke sånn kjempe synlig. Da jeg skulle sjekke hullet noen uker etter fødsel hadde det grodd igjen, ikke bare en hinne men ordentlig, for hadde ikke sjans til å få presset piercingen igjennom. Prøvde med både en mindre piercing og en øredobb :p

Tok den ut rundt oul og klarte ikke å sette den inn igjen så har ikke lengre... Tør ikke å ta hullet på nytt pga jeg er en stor pyse

Tok ut min da jeg var 7 mnd på vei, ble dessverre et strekkmerke over. Det eneste jeg fikk i svangerskapet. Ønsker jeg tok den ut mye før
Jeg tok ut min rundt uke 20, men det ble strekkmerke der etter hvert allikevel (etter uke 30 en gang), så det er ikke sikkert det hadde gjort noe fra eller til å ta den ut før. :) En fattig trøst, men ...

Jeg har hatt min siden jeg var 17, men jeg måtte ta den ut nå for et par uker siden da jeg begynte å få mage. Den hadde plutselig blitt sår og betent, det kunne nesten se ut som den var på vei til å gro ut. Ingen tegn til at den gror foreløpig.

Hei :)
Dere som har piercing i naveln, tok dere den ut eller lot den være i under svangerskapet?
Har det blitt noen arr i ettertid av d?
Jeg tok den ut. Den hudflikeb har strekt seg litt, men det er alt :)

Back
Topp