Piercing i navelen

Irenemor82

Forumet er livet
Hei jenter[:)]

Åssen er det med piercing i navelen og en voksende mage?
Når navelen står ut så kan man ikke gå med en stang der,må vel bytte til en tynn ring?
Noen som har erfaringer med det?
Ha en fortsatt fin 17Mai feiring[:D]

Tok ut piercingen da jeg testet positivt.....

legen min sa at jeg måtte ta den ut for om jeg ikke gjorde det ville den gro ut av huden.. husk at magen strammes ganske mye. tokk ut min da jeg var 16 uker på vei...

jeg kan ikke noe om dette, men mener jeg har lest her at flere ikke har tatt den ut og det har gått bra... mener også jeg leste at det finnes piercinger man kan bruke når man er gravid, uten at jeg vet hvorfor...

jeg tok ikke ut min på første mann men den grodde ut, og jeg fikk det stygge arret... men vet om noen som ikke fikk problemer med og la den bli også..

jeg bruker fortsatt piercing i navelen jeg...
Var inne på pregnancypiercing.com og kjøpte en piercing som jeg byttet til i uke 25 eller noe sånt...
Fikk beskjed av jordmor at jeg kunne bruke piercingen hele tiden, men at det kanskje var lurt å ta den ut når fødselen startet, i tilfelle det skulle skje noe...

jeg hadde i piercingen og fikk det styggeste arret,ta den ut

jeg hadde pircing å tok den ut da jeg ble gravid med emma... har stygt arr og strekkmerker rundt pircinghullet liksom... bare der, ingen andre steder... d ser teit ut... 

Hei og takk for at dere svarte med deres erfaringer[:)]
Jeg var inne på illusion.no og der selger dem piercinger for gravide.
Det stod at di var fleksible og bøybare og di var faktisk veldig fine[:)]
Jeg kommer så klart til å ta den ut hvis jeg ser at det ikke går,men
jeg har sett så mange som har hatt den i hele svangerskapet.Vil jo ikke
ta ut den jeg har[8|]
Jaja får ta det som det kommer den vakre dagen jeg blir gravid og magen vokser[:)]
Go natt jenter[:)]

hadde den i en stund 3 mnd eller noe sånt.men hulle gror jo så sent så nå har det strekt seg og jeg har et stygt arr der.

ta den ut så fort du kan,og håpe på det beste.[;)]

Jeg har fortsatt min piercing i navlen, byttet til gravid-piercing i uke 26. Jeg har ikke utstående navle ennå så det ser bare fint ut. Verken lege eller jordmor har sagt noe om at jeg bør ta den ut. Graviditets piercingen er av plast og kan bare brukes i 3-4 måneder, den er myk og bøyelig slik at det ikke blir "press" i huden når magen vokser. Jeg er veldig fornøyd iallefall :)

Hei snuppi[:)]
Gi meg tilbake mld om du må ta den ut eller ikke når navelen står ut[:)]
Hadde vært fint å vite det[:)]
Hvis du husker det da[;)]

Takker alle for respons[:D]

Jeg tok ut min rundt uke 25, da var livmoren kommet godt over navlen, men det var ikke begynt å bli trangt. Men det føltes riktig å ta den ut da. Nå begynner navlen og bli ganske sprengt, men ser såvidt hullet etter der piercingen var.

Var på UL på sykehus i dag, og han legen sa at den kunne jeg ha der så lenge jeg ville!
(Så lenge det ikke strekker seg der, sånn at piercingen kan gro ut, er det ikke noe problem)

Back
Topp