Piercing i navel

kulielsker90

Betatt av forumet
Noen som har? Tar dere den ut?
Jeg tok først i sommer, så min har ikke grodd helt enda... er i tvil om jeg burde fjerne den eller la den være?

Jeg har, og har fjernet min allerede. Hadde under sist svangerskap også, da også tok jeg ut :) Satte den inn igjen etter fødsel. Vet ikke om det er så mye om å gjøre å sette inn igjen denne gangen, vi får se :)

Hadde min igjennom begge svangerskapene. Tok den ut før fødsel :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Fjernet mitt uti svangerskapet, Når det begynte se teit ut på meg. men har ei vennine som hadde den i nesten hele svangerskapet :)

Fjernet den litt ut i svangerskapet sist og satte den inn igjen etter fødsel.

Okei... tror jeg tar den ut når jeg har kommet lengre uti svangerskapet sånn at det ikke gror igjen og at jeg kan sette den inn etter fødselen. Takk for svar! :D

kan sikkert vente til magen begynner å vokse. :) litt dumt om percingen lager stygt arr.

Dere som har piercing i naveln som har gått pregers før, har dere fått sånne svære mørke flekker over å under naveln da?
*nysgjerrig midt på kvelden?* :rolleyes:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Dere som har piercing i naveln som har gått pregers før, har dere fått sånne svære mørke flekker over å under naveln da?
*nysgjerrig midt på kvelden?* :rolleyes:

Jeg fikk arr/strekkmerker over det øverste hullet som ligner på asymmetriske playboyører! :D :p Annet enn det fikk jeg ingen merker, bare at huden er litt slappere :p

Jeg fikk arr/strekkmerker over det øverste hullet som ligner på asymmetriske playboyører! :D :p Annet enn det fikk jeg ingen merker, bare at huden er litt slappere :p

Asymmetriske playboyører. Der gikk oboyen i fanget...Hæhæhæhæhæhæhæhhæhæ

Back
Topp