Hei! Tok piercing i navelen for 9 år siden og tok den ut når jeg var i uke 15. Vet ikke når det er best, men jeg merket da at det var ubehagelig å ha den der pga voksende mage. Nå er jeg i uke 32 og det svir litt i området rundt navelen, som forøvrig har flatet ut. Ikke fått strekkmerke, men magen vokser raskt så det kan jo skje Har ingen planer om å sette den inn igjen etter fødsel.
Jeg tok ut min da jeg begynte å få mage, for da syntes jeg ikke det var noe pent å ha den der lenger. Merket også at huden der piercingen satt ble veldig tynn ettersom huden strekker seg så syntes det var litt ekkelt denne gangen er jeg 12 uker, og har enda ikke tatt den ut, men gjør det nok om noen uker
Tok den ut i starten av svangerskapet. Etterhvert ble huden så strekt at det nesten revnet der piercingen var, og jeg kan ikke sette ringen tilbake nå, hullet er helt ødelagt
Hadde også min 10 år før første svangerskap. fikk aldri noe kjempe stor mage men kjente huden begynte å strekke seg over den så ble ubehagelig. hadde jeg vist at den ble så stygg etterpå hadde jeg tatt den ut mye før! Huden min strak seg så hullet ble mye større hvis jeg hadde tatt den ut før magen begynte å vokse ville nok ikke hullet utvida seg så mye. Har ikke hatt i piercing på 4 år nå, men har enda ikke grodd. Men som sagt så vil den aldri bli fin igjen da jeg gikk for lenge med den og piercingen blir hengende for hullet er for stort.