Piercing har du?

Eliz92

Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Isåfall hvor? Tatt dem ut?

Jeg hsr kun øredobber. Aldri hatt noe mer

Jeg har ønsket meg det siden jeg var 16, flere steder, men jeg har utrolig dårlig grokjøtt når det kommer til hull (prøvde å skyte to nye i øret da jeg var 16 som ikke grodde), så jeg tør ikke [emoji14]

Har hatt en del.
Navlen, nesa, øyenbrynet og tunga og 3 i ene øret og 2 i andre.
Har ørene enda, men resten har jeg tatt ut.

Jeg har hatt i nesa, leppa, navlen og flere i ørene. Har tatt bort alt. Men hender jeg jeg setter i et par øredobber hvis jeg skal pynte med[emoji4]

Hadde to i underleppa, i tunga og i navlen, samt at jeg en liten stund hadde en industrial i øret. Var vel bare noen mnd, ble så plaget med den. Og den ene i leppa slet jeg også en del med. Tok ut den andre i leppa da jeg var 20, og den i tunga litt senere samme år (var gravid med storesøster da). Navlepiercingen satte jeg på plass igjen etter første fødsel, er vel bare et par år siden jeg gav opp den, har så sid magehud at det bare så teit ut. Men syns liksom den var litt koselig å ha, som et hemmelig minne fra ungdomstida under genseren [emoji23]

Hadde også opp til 4 hull i hvert øre, men bruker bare ett på hver side nå, ig det er kun til fest. Klør selv om det er rent gull eller sølv i øredobbene.

Ett hull i hvert øre, men reagerer på alle typer øredobber og får betennelse etter en dag. Bruker derfor ingenting i dem..

Har 3 hull i ene og 2 hull i det andre øret, tok faktisk de to siste rett før jeg fant ut jeg var gravid i fjor :) Hadde i nesa i tenårene, og den har jeg faktisk savnet av og på siden, så får se om det kanskje blir til at jeg tar på ny etter bryllup i sommer :P

Huff her er jeg en av dem som virkelig har tatt av tidligere og har vært veldig alternativ i stilen. Muligens jeg er det litt enda, men ikke på langt nær som før.

Har hatt 2 i overleppa, 4 i underleppa, 5 i nesevingene, septum, smiley, tunga, navlen og gudene må vite hvor mange hull i ørene i tilegg til utvidelser i de nederste hullene.
Nå har jeg "bare" septum, tunga og 10mm i ørene + ett vanlig øredobb-hull i hvert øre :)

Fire i ørene (ett i det ene og tre i det andre), kun to som er i bruk:) og i navelen, tok ut smykket når jeg ble gravid med første og har ikke hatt noe i navelen etter det, nå ser hullet litt dratt ut og rart, så vet ikke om jeg kommer til å ha noe der igjen.

Tre i det ene øret og to i det andre. Hadde i snabelen da jeg var ung, men var plaget med betennelse så jeg tok den ut etterhvert.

Hadde mange hull i ørene, de fleste er grodd, hatt hull i nesen, den er tatt ut for kjempe lenge siden [emoji28] Har hull i navlen som ikke ser ut til å gro, tok den ut for rundt 3 år siden. [emoji846] Har piercing i tunga, den har eg tenkt på å ta ut, men ikke gjort det enda, hatt den i rundt 11år [emoji28]

Har mange i øyrene, i begge nipplene, har hatt 3 i leppene. Kun 1 no. Utvida øyre, og piercing i klumpen i øyre. Har hatt i øyenbryn og navle, men begge grodde utover. De i nipplene har eg tatt ut Pga amming, men hullene er der enda

Har mange i øyrene, i begge nipplene, har hatt 3 i leppene. Kun 1 no. Utvida øyre, og piercing i klumpen i øyre. Har hatt i øyenbryn og navle, men begge grodde utover. De i nipplene har eg tatt ut Pga amming, men hullene er der enda
Hvordan er det å amme, kommer det melk ut hulla? [emoji846] Synes det er kult med piercing i nipelen men kom aldri så langt at eg tok og føler at eg er for gammel til å ta nå [emoji28]

Back
Topp