piercing for gravide

jas

Forumet er livet
Jeg fant en link her inne en gang om gravid- percinger..skulle gjerne kjøpt meg en slik en før magen eksploderer...har ikke lyst til å ta ut percingen, hvis jeg ikke må.....
noen som husker denne linken, eller adressen jeg kan finne dette på????

eg tok min ut i uke19, men fikk den i igjen etterpå da. men nå er magen ikke det samme så har bare gjitt opp hele piercing greiene

Jeg har kjøpt en sånn! Har ikke satt den inn ennå, tenkte jeg skulle gjøre det om et par uker. Den må byttes etter 3-4 måneder, så da er det greit å vente til man er 5 måneder på vei da [:)] Her er adressen: www.pregnancypiercings.com

tusen takk [:D]
Det var akkurat det jeg leita etter [:D]

Jeg har hatt min piercing i ca 2 år og aldri hatt problemer med den av noe slag!
Men nå er jeg 5 mnd på vei og måtte vemodig ta den ut pga verk?/veldig vondt i øverste hullet på magen?! Er redd det skal gro igjen iløpet av svangerskapet, og vil SÅÅÅÅ gjerne beholde piercingen min.... [:(] Men er det lurt å sette inn en sånn svangerskap-piercing når jeg har så vondt i den nå...?
Noen råd?

Utvider ikkje hullet seg da? Eg har vert så dum å ta min utav allerede og nå får eg den ikkje inn igjen!

Det jeg også er redd for.... At jeg ikke skal få den inn igjen....
Har ikke så veldig lyst til å ta piercingen på nytt heller...[8|]

Joho, etter mye strev så er den inne igjen og nå har eg bestilt to gravid piercinger!![:)][:)] Så Kjekt at eg fikk innformasjon om denne siden!

Forresten fant ein ny side, den er norsk og mykje billigere! www.illusion.no
koster bare 79 kr for ein ring![:)]

en ring?? du vet kordan magen ser ut til slutt vell??
tror det bare er inngaNGSHULLA SOM GROR IGJEN, INNVENDIG ER DET HULL AV HUD... TROR NEPPE DET GROR SEG SAMMEN. LITT PYRISEPT PÅ PIERCING OG TRYKK FORBI SKORPEN DET GIKK FORT OG GREIT!!

oops, nei ikkje ring, sånn vanlig bare ekstra lang..[:)]

oki, uff bynte og lure ka boss d skulle lure dere til ogkjøpe[;)]

Back
Topp