PICZO.....

leoleo

Gift med forumet
[:-]  Ok, jeg er dum som ett fe...
Syns det derre piczogreiene er vanskelig å få til.
Noen her som vet om andre sider det går an å bruke for å lage ei dagbok med bilder og sånn?Eventuelt gi gode råd for bruk av Piczo...
Hadde tenkt å overraske dama med å skrive litt uke for uke i svangerskapet og legge inn litt bilder.
Sikkert kos for familien hennes som bor i Tyskland å se bilder og sånn etter ungen er født.
Tekte å gi henne dette i "gave" etter fødselen.
Gidder ikke vise det før , for nå om dagen er ALT galt. (gravide er noen merkelige vesener av og til).Påforhåndtakkklem

hei du.. jeg vil tørre å påstå at jeg er ganske så dreven på piczo og jeg har laga hjemmesider til flere her på BV. Bare si ifra om jeg skal hjelpe deg også ;o)

altså...hmmm... Piczo er egentlif veldig enkelt opplegg... ha rprøvd mange andre sider og de er myyyye mer innviklet.... så ville nok satset på Piczo. du kan jo også ha passord på siden så bare de som har passordet kan se det du leger ut=)

[:D] får prøve meg videre med piczo og mase på mammaen til Thea

takker for hjelp[:)]

D e helt sant. piczo er ganske enkelt. Har selv to sider der og kommer til å bruke piczo når jeg lager side om familien som skal komme:)
Håper du har fått hjelp og får d til:) Jeg hjelper gjerne til hvis du lurer på noe:) For en utrolig fin gave da:) Tror jeg hadde smeltet hvis min samboer hadde gjort noe sånt for meg:)

Å så søtt. I hadde også smelta viss samboren min hadde laga hjemmeside om oss. [;)]
piczo e veldi enkelt ja. I har laga til Tobias. Artig og sitte å dille me. [:D]

hei hå!
Jeg synes piczo er kjempegrei side!
Har den selv, med dagbok og greier for snuppa, og ja, jeg har passord så bare de jeg inviterer får logge seg inn!:)

bare spør etter hjelp, så skal jeg forklare deg![;)]

Back
Topp