Picas?

*Carine*

Elsker forumet
Noen som har fått dilla på noe enda?

sist jeg var gravid fikk jeg helt dilla på rødbeter helt fra starten av. Veldig rart å aldri ha det i hus vanligvis, men plutselig spise det hele tiden. Senere i svangerskapet syns jeg hvetebakst var verdens beste.
Denne gangen har jeg ingenting jeg MÅ ha enda...Egentlig veldig greit[;)]

Nei har ikke sånn at jeg må ha enda... men syntes saltpølse og ferskt brød er helt sykt godt om dagen hehe

Ingenting enda[;)]

ingen spesiell ting, heller spesielle sjangere av mat jeg MÅ ha der og da[8D]
F.eks godteri, junkfood, epler, is osv.

Makaroni og ost...jeg kan ligge å sove, så våkner jeg av at jeg må ha det...heldigvis fort gjort å lage da[:)]

ORIGINAL: Frøken S

ingen spesiell ting, heller spesielle sjangere av mat jeg MÅ ha der og da[8D]
F.eks godteri, junkfood, epler, is osv.

saltpølse? som i salami? er det trygt?

har lyst på ting, men vil ikke kalle det picas enda [:)]
ille glad i youghurt og musli, sjokolademelk og bær

ORIGINAL: Veronica_82

saltpølse? som i salami? er det trygt?

Ja vanelige som du kjøper i butikken... Ikke noe farlig å spise den... Er du redd for bakteriene er det jo bare til å fryse den når du har kjøpt den...

Hmm...skeptisk. JM sa at det var best å styre unna. Husker fra sist svangerkap at je hadde sinsykt lyst på jubelsalami og majones. Dagen etter fødselen kom mamma med hjemmebakt brød med majones og salami på sykehuset. :)

Har veldig lyst på salami nå!!!!

ORIGINAL: nadja1986

Nei har ikke sånn at jeg må ha enda... men syntes saltpølse og ferskt brød er helt sykt godt om dagen hehe

Med masse smør!!!
Eller servelat!

ORIGINAL: turteldue

jeg har jeg har... [&:]

luken av spylevæske

hehehehe[:D] mamma hadde lukten av bensin og satt gjerne og koooste seg på bensinstasjonene og sniffet bensinlukt[:D]

Sikker kjempe sunt å sniffe bensin da;) hihi.

Tomater faktisk, gledet meg idag på jobb til jeg skulle hjem å spise tomater[:D] men må være store gode.... Nam nam[:)]

Sist gang bare MÅTTE jeg ha maiskolber med smør og salt, minst 2 til dagen og ofte 3-4 stk iløpet av dagen.

ORIGINAL: Veronica_82

Hmm...skeptisk. JM sa at det var best å styre unna. Husker fra sist svangerkap at je hadde sinsykt lyst på jubelsalami og majones. Dagen etter fødselen kom mamma med hjemmebakt brød med majones og salami på sykehuset. :)

Har veldig lyst på salami nå!!!!

Da sier jm forskjellig overalt da hehe... for mi jm sa jeg kunne spise det med stor ro.... Så lenge den har ligget et døgn i fryseren,,,,

Back
Topp