Piano

beibi08og11

Gift med forumet
Noen som har peiling på piano???
Har så lyst å kjøpe[:)] Men trenger noen gode råd. Hva er bra osv... noen som vet om det har noe å si om det er vannbårenvarme i gulvet?
Har hørt at pianoet ikke skal stå på en yttervegg, noen som har det og merket noe pga det? ...og kan det evt stå på en yttervegg som går ut til garasje...er jo egentlig ikke yttervegg da[:)]

dytt

hvis du skal kjøpe et helt vanlig piano , og ikke for å gi ute album ellernoe så vil jeg tipse deg om "gis bort" på finn. Er utrolig mange som vil bli kvitt pianoet sitt mot henting.

ORIGINAL: Opsideisi

hvis du skal kjøpe et helt vanlig piano , og ikke for å gi ute album ellernoe så vil jeg tipse deg om "gis bort" på finn. Er utrolig mange som vil bli kvitt pianoet sitt mot henting.

Jepp har vert inne og sett [:D]

ORIGINAL: Opsideisi

Ja, men du må regne med å bruke mellom 10-15 tusen på reperasjoner og stemming.

ORIGINAL: Kjetter

Jeg ville anbefalt et godt elektrisk piano.
Sjekk ut http://www.sound1.no

Ja men syns et "skikkelig" piano er et veldig fint møbel også[:D]

ORIGINAL: mayah

Ligg unna treramme i hvertfall!! Kjøp ett med stålramme.
Og hva du enn gjør og ikke gjør.. .IKKE kjøp brødrene Hals..!

Personlig ville jeg ligget unna elektiske pianoer siden jeg ikke liker tonen i de.. Men det er smak og behag, pluss ett sprøsmål om plass siden de tar mye mindre plass enn ett vanlig piano.

Vi var veldig heldige for noen år tilbake.
Kjøpte piano for 500 kroner på finn. Hadde lagt ut annonse og ble oppringt av ei dame. Ho sa det var ett gammelt piano av merke wagner, og spilte noen toner for meg over teleonen. Hørte med en gang at dette kom til å bli ett godt kjøp! Så kjørte 2 timer inn til oslo for å hente det. Fikk det med hjem og fikk bestilt pianostemmer som satt verdien på pianoet til mellom 13-15 000 kroner! SÅ det var ett skikkelig røverkjøp!

Lykke til med letingen!

wow det må jeg si... dere var virkelig heldige. Men hva er forskjellen på treramme og stålramme?[8|]
Har du bilde av ditt?[:)]

ORIGINAL: beibi08

Noen som har peiling på piano???
Har så lyst å kjøpe[:)] Men trenger noen gode råd. Hva er bra osv... noen som vet om det har noe å si om det er vannbårenvarme i gulvet?
Har hørt at pianoet ikke skal stå på en yttervegg, noen som har det og merket noe pga det? ...og kan det evt stå på en yttervegg som går ut til garasje...er jo egentlig ikke yttervegg da[:)]

Jeg har mitt på yttervegg, veit ikke om det har noe å si. Har det egentlig mest til pynt, blir ikke brukt så mye mere.

Har noen bilder av pianoet sitt som de vil legge inn, gøy å se[:)]

Back
Topp