Physiomer nesespray

Vinterbarn16

Gift med forumet
Februarlykke 2016
It's gonna be May 2019
Noen som har prøvd barneversjonen av Physiomer? Hvordan funker den på barn som hater nesespray og dråper? Mener jeg har prøvd voksenversjonen og at det var heller grusomt, følte jeg fikk spylt hele hjernen :S Ser noen skryter av den, men det er gjerne de som er betalt for å gjøre det..

:happy:Altså funker gjør den, men ikke tro dette vil vre noe annet enn nesespray eller dråper, vær forberedt på å måtte ta samme kampen med denne:hilarious:

Her har det vært skikkelig hard kamp uansett hva hun får og denne psyomer var ikke boe annerledes enn de andre sånn egentlig

:happy:Altså funker gjør den, men ikke tro dette vil vre noe annet enn nesespray eller dråper, vær forberedt på å måtte ta samme kampen med denne:hilarious:

Her har det vært skikkelig hard kamp uansett hva hun får og denne psyomer var ikke boe annerledes enn de andre sånn egentlig
Men holder den nesa åpen lenger enn vanlig dråper/saltvannspray?

Jeg ville nok satsa på saltvann. Jeg sliter med nesespray selv, så trekker ikke inn. Sprøyter og snyter, men kommer nok an på hvor gammelt barnet er.
Holdt meg unna nesespray i maaaange år fordi jeg sliter med slikt og brekker meg. Men saltvann gikk ganske bra og jeg fikk snytt ut mer enn uten og det ble lettere.

Jeg ville nok satsa på saltvann. Jeg sliter med nesespray selv, så trekker ikke inn. Sprøyter og snyter, men kommer nok an på hvor gammelt barnet er.
Holdt meg unna nesespray i maaaange år fordi jeg sliter med slikt og brekker meg. Men saltvann gikk ganske bra og jeg fikk snytt ut mer enn uten og det ble lettere.

Skal ikke bruke annet enn saltvann til barn;-) men finnes mange ulile saltvansløsninger også til barn:-)

Skal ikke bruke annet enn saltvann til barn;-) men finnes mange ulile saltvansløsninger også til barn:)
Ja, det har du sikkert rett i. :)
Jeg sliter med alt som har med nesa å gjøre liksom... Og er mye tett pga allergi, så har tvunget meg de siste 2 mnd til å bruke saltvann når jeg er veldig tett... Håper du finner en løsning :)

Ja, mener denne kun er saltvann, men den har vel litt kraftigere stråle
Jo den er nok litt kraftogere stråle på og sånn sett er den nok også mer ubehagelig å bruke på enkelte vis:) men jeg synes den var pittelitt enklere å holde på rett rett sted når jeg har måttet kjempe om å få rense den nesa så det har blitt til at vi har brukt den likevell:)

Og sant skal sies har jeg bare dusjet litt forsiktigmed den inni nesa. Mulig det «varer»lenger om du sprayer skikkelig oppi. Men det får jeg bare ikke gjort både på grunn av den seriøse krigen jeg må inn i med lille krokodille for hvert nesebor men også forsi jeg tror ikke jeg hadde taklet å fåt den spruten stående skikkelig opp i nesen selv så har lilsom ikke turt å holde den skikkelig der.

Hadde det vært meg, hadde den sterkere strålen rett og slett gjort ting verre. Og jeg sliter veldig med alt som har med nese og hals å gjøre.
Vet du hva som gjør at det er hysteri rundt nesespray?
Går vel mest på det at han ikke har kontroll, og det er jo direkte ubehagelig. Selv hatet jeg nesespray frem til jeg ble voksen, og foretrakk heller å gå med tett nese enn nesespray, først nå syntes jeg det er bedre å få løst opp enn å gå med det :)

Går vel mest på det at han ikke har kontroll, og det er jo direkte ubehagelig. Selv hatet jeg nesespray frem til jeg ble voksen, og foretrakk heller å gå med tett nese enn nesespray, først nå syntes jeg det er bedre å få løst opp enn å gå med det :)
Mitt problem er at jeg brekker meg. Kan ikke sniffe inn om jeg er tett f eks, får det i halsen og spyr.. Så kan hende det er noe av det samme problemet.

Mitt problem er at jeg brekker meg. Kan ikke sniffe inn om jeg er tett f eks, får det i halsen og spyr.. Så kan hende det er noe av det samme problemet.
Det kan det selvsagt være, men jeg har knapt vært borti en baby/småbarn som liker/godtar nesestell og 99,99999% av dem vokser opp helt i stand til å pusse nesen, pille buser og bruke nesespray ettrhvert. Det er bare noe mini-folk ikke pleier å like.

Når det er snakk om så små at de bare kan bruke saltvann, altså under 2 år eller noe deromkring så er det absolutt normalt at de ikke liker nesespray helt uten at det har sammenheng med at det reelt er et problem sånn som ditt

Det kan det selvsagt være, men jeg har knapt vært borti en baby/småbarn som liker/godtar nesestell og 99,99999% av dem vokser opp helt i stand til å pusse nesen, pille buser og bruke nesespray ettrhvert. Det er bare noe mini-folk ikke pleier å like.

Når det er snakk om så små at de bare kan bruke saltvann, altså under 2 år eller noe deromkring så er det absolutt normalt at de ikke liker nesespray helt uten at det har sammenheng med at det reelt er et problem sånn som ditt
Ja, nei tror heller det er som du sier, han har aldri brekt seg eller noe, men det er jo noe de færreste syntes er spesielt digg da.. men blir dårlig nattesøvn med tett nese, mange oppvåkninger osv. så leter etter en god løsning, nå er han 3,5 år så da kan man kanskje bruke nesespray for barn snart, men er vel best med saltvann så lenge det fungerer

Ja, nei tror heller det er som du sier, han har aldri brekt seg eller noe, men det er jo noe de færreste syntes er spesielt digg da.. men blir dårlig nattesøvn med tett nese, mange oppvåkninger osv. så leter etter en god løsning, nå er han 3,5 år så da kan man kanskje bruke nesespray for barn snart, men er vel best med saltvann så lenge det fungerer

Så lenge det fungerer er det jo fint det, det gjør ca null og nada for meg.
Otrivin barn kan brukes fra 2 år så du kan prøve det om saltvann ikke gjør nytten. Det brukes med hell på mine unger. De to eldste frivillig, hun på snart 4 foretrekker egentlig fortsatt heller å være tett enn at vi skal spraye. Men hun har blitt god på å blåse ut buser, det er da noe i det minste

Back
Topp