Phuuuuu....

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Da har eg sparklet ene veggen til storebror,vasket og ryddet under trappa,begge bodene og i vaskekjelleren.. Fytti som det så ut. Masse gammelt som man har spart på og bare latt stå og under trappa masse bagger og sekker og ødelagte leker som har blitt liggende etter ungene.. Men nå er det ryddet og pent overalt nede ved inngangen og i vaskekjelleren kommer eg faktisk frem til maskinene
Slapper nå av med litt salt chips og is vann fra fryserenemoticon

Takkitakk
Ahh det føltes deili Har tenkt på det en stund,men har liksom aldri hatt gidda... Deligt når "ånnå" kommer over deg :)

Flink du e då :D

Det er SÅ deilig å få gjort litt sånne ting :) føler jeg har mange sånne dager selv foran meg, spesielt nå når jeg på en måte har en "deadline" for når alt må vær fint og flott ;) hehe

Lizarella skrev:
Det er SÅ deilig å få gjort litt sånne ting :) føler jeg har mange sånne dager selv foran meg, spesielt nå når jeg på en måte har en "deadline" for når alt må vær fint og flott ;) hehe

Samma her :) MYE vi skal gjøre før lille kommer. Og da innebærer det en del oppussing også. Vi holder på med å restaurere et hus. Og mangler fortsatt vaskerom + et lite bad, kjellerstue som skal deles inn i stue og to soverom og en bod ute i garasjen til ting og tang. Og den boda har vi inne nå. Så mye rydding og kasting igjen. Men jeg liker å holde på med sånt da. For det blir så herlig etterpå :)

Back
Topp