Phuuuu, sliten nå!!

*ÅsLe*

Gift med forumet
Tror jeg har overdrevet litt de to siste ukene (spesielt siste), men nå skal jeg skryte litt av meg selv[8D][8D]

Sambo reiste på jobb for 2 uker siden.

Helgen startet med at jeg var hundepasser, søndagen var vi på campingen hele dagen.
Mandag var jeg på shopping og hentet 2 lerretter av barna, så da startet jeg med å bytte ut litt bilder, redigere bilder skrive ut bytte rammer.

De neste dagene ble det sying av hundeskjerf og siklesmekker, rydding og vasking.
Måtte jo også ut å nyte det fine været noen dager så da ble det ikke gjort så veldig mye...
Men innimellom har jeg ligget sikkert 10 timer i grusen å lukket gress[:'(] enormt mye smågress og annet ugress...

Til helgen igjen tapetserte jeg kjøkkenet!!

Mandagen ryddet jeg ut av gjesterommet (forferdelig med rot vi kan samle på et rom som ikke er ibruk[&:])
og kjørte for å kjøpe inn gulv (laminat) og panelplater

Tirsdag sparklet jeg vindu og dørkarm + rev tapet

Onsdag: la nytt gulv

Torsdag: satte opp panelplater på den ene veggen + grunning av vinduskarm og dørkarm.

Så nå blir det snart nytt rom på Tobias[:D]

Og selfølgelig har jeg gjort alt alene[:D][:D]

Tobias har vart i bhg 6 dager, mens kristoffer bare har hatt passepika 8 timer...
så jeg har jobbet når han har sovet, ikke mulig å gjøre noe når han er våken...

Bilder kommer etterhvert!!

Du er god om du har lest alt skrytet mitt[8D][8D]

Takk jenter!
mine dager pleier ikke å være sånn! Jeg eeeelsker sofaen[8D]

Oi, så flittig du har vært!
Gleder meg til bilder [:)]

ORIGINAL: Nikki.

mannen her hadde fått sjokk om jeg hadde gjort en brøkdel av det du har gjort,hehe

Mannen er en ting, her hadde jeg nok fått sjokk selv og svimt av leeenge før jeg hadde fått gjort alt det der... [:D]

Selfølgelig hadde dere klart det snupper! Vi er alle super mammaer her på juni[8D]

wow, du har verkeli vært flittig [:D]

Back
Topp