Phuuu

kosemor

Glad i forumet
Veldig sliten etter å ha gått rundt halve Ullevål sykehus for å komme på Kiwi etter litt godsaker og en ny hårbørste .. Måtte på frisøren å betale 120kr for en børste, siden jeg ikke har sett spor etter den jeg tok med til Lillehammer , redd den kan ha blitt kastet på intensiven, siden jeg brukte den der en gang og siden ikke sett den... Litt sure penger.. Men hårbørste må mann ha.. Men blir ikke flere turer dit med det samme, for ble nesten for mye for kropp og BT tror jeg.. Men fornøyd med trimtur 4 dager etter ks

Flinka :-) hårbørste og godsaker e viktig ja! No får du slappe av med nystelt hår :-)

Usj da! Selvom Kiwi ligger inne på området er likevel området stort! Du skulle sendt meg en PM så kunne jeg ordnet det for deg ;) reiser bort i morgen og frem til søndag, men dersom du ligger på Ullevål mandag og tirsdag neste uke må du rope ut- så kan jeg fikse det :)

Godt du gikk bevegd litt på deg, men pass på deg selv nå! Man har lett for å overanstrenge seg når man har en god dag :)

Sender deg en klem :)

Usj da! Selvom Kiwi ligger inne på området er likevel området stort! Du skulle sendt meg en PM så kunne jeg ordnet det for deg ;) reiser bort i morgen og frem til søndag, men dersom du ligger på Ullevål mandag og tirsdag neste uke må du rope ut- så kan jeg fikse det :)

Godt du gikk bevegd litt på deg, men pass på deg selv nå! Man har lett for å overanstrenge seg når man har en god dag :)

Sender deg en klem :)
Var godt å gå en liten tur, men har nok fått igjen litt for det smertemessig nå i natt, dag kjenner jeg.. Det er et veldig stort område.. Kiwi inne her har vel ikke det største utvalget heller

Kjedelig å miste ting :( eg mista mob lader min sist eg var på sykehuset :/

Flink du er så er oppe å i bevegelse alt!!
Håper alt står bra til med både deg å den lille <3 tenker mye på dåkke!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Back
Topp