Phungfolk, er dere her?

Maibarn1618

Betatt av forumet
Noen som har hørt den siste podden til TogT ? Hva tenker dere om at Lisa tar seg noen trekk hasj på fest av og til?

Har tidligere sett mødre anmelde barnefedre(x'er selvfølgelig) til politi og Bv av samme grunner, bør Lisa anmeldes til Bv ?

Ikke hørt, ikke sett! Men...
Det er ulovlig og jeg synes man skal holde seg unna narkotiske stoffer. Spesielt når man har ansvaret for barn, selv om man er på fest. Omgås man med folk som driver med slikt, kan man plutselig være på feil sted til feil tid og det kan plutselig bli rassia og hva da? Inn på glattcelle og sånn. Nei, skån barna fra slikt.
Jeg er ikke en som anmelder folk bare uten videre. Skulle jeg gjort det ville jeg gitt advarsel til personen om at jeg kommer til å anmelde om hun ikke gir seg. Ville ikke gjort det om ikke relasjonen var nær.

Syns ikke noe om at hun går ut med det offentlig på den måten. Hun er nok et forbilde etc for mange. Ikke hørt den siste podden da. Men enn så lenge så er det faktisk ulovlig, og for min del håper jeg det forblir ulovlig og.
Jeg legger meg ikke så opp i hva andre gjør, spesielt ikke totalt fremmede. Hadde jeg sett en alenemor sette en sprøyte mens hun var med barna sine, hadde jeg naturlig nok grepet inn. Men at noen sier på en podd at de tar seg et par trekk på fest av og til, er ikke noe jeg hadde gidda å anmelde. Selv om jeg syns det er feil. Hadde jeg kjent henne personlig, hadde jeg heller prøvd å snakke med henne. Man må faktisk bli voksen en gang.

Jeg er i mot hasj og alt annet. Er ikke så begeistret for alkohol heller. Syns det er kjedelig når folk blir beruset... Så at hun sier sånn offentlig, det liker jeg svært dårlig.

Jeg er i mot hasj og alt annet. Er ikke så begeistret for alkohol heller. Syns det er kjedelig når folk blir beruset... Så at hun sier sånn offentlig, det liker jeg svært dårlig.

Signerer denne... Så enig :)

Syns ikke noe om hverken hun eller hun andre. Hvis hun sa det i "jeg er så teit og svak, skal slutte og aldri gjøre det mer" tonen så er det vel greit. Men hvis hun skryter av det fordi hun syns det er kult så er det ikke greit

For det første er det ulovlig
For det andre er hun forbilde for sine barn
Og for det tredje er hun nok også forbilde for andre folk sine barn, og for unge lettpåvirkelige mennesker.

Men de fleste av oss kjører over fartsgrensen en gang eller fem i halvåret også, det er større bøter for overtredelse av fartsgrense enn det er for å ha tatt noen trekk hasj. Er det graden av ulovlighet som bestemmer om man anmelder eller ikke? Anmelder dere foreldre som kjører for fort?

Altså, det påvirker jo ikke omsorgsevnen at hun tar seg 5 trekk hasj en gang i halvåret på en fest, det er jo akkurat som at man drikker seg full, og blir edru igjen dagen etter.

Men de fleste av oss kjører over fartsgrensen en gang eller fem i halvåret også, det er større bøter for overtredelse av fartsgrense enn det er for å ha tatt noen trekk hasj. Er det graden av ulovlighet som bestemmer om man anmelder eller ikke? Anmelder dere foreldre som kjører for fort?

Altså, det påvirker jo ikke omsorgsevnen at hun tar seg 5 trekk hasj en gang i halvåret på en fest, det er jo akkurat som at man drikker seg full, og blir edru igjen dagen etter.

Ja jeg treffer over fartsgrensen av og til, men aldri med vilje. Ville likevel aldri funnet på å skryte av det til folk som at det var noe kult. Nettopp fordi det er både ulovlig og farlig

Har ikke hørt akkurat den, men er du sikker på at det er sant da? T&T er jo så "kule" at de nesten ikke vet hvilket bein de skal stå på. En av grunnene til at jeg ikke orker å høre på. :p

Nå har jeg ikke hørt den episoden men alt de sier er jo ikke like seriøst...

Noen som har hørt den siste podden til TogT ? Hva tenker dere om at Lisa tar seg noen trekk hasj på fest av og til?

Har tidligere sett mødre anmelde barnefedre(x'er selvfølgelig) til politi og Bv av samme grunner, bør Lisa anmeldes til Bv ?
Hva er T&T?

Back
Topp