phu!

Frk80

Betatt av forumet
Sukk, da har eg endelig tatt motet til meg og fortalt min kjære farmor på 94 år at eg venter barn. Har våre veldig nervøs for å fortelle henne dette, for hun har heilt andre syn på ting enn vår generasjon. Så det at "lisje jenta" hennar ventar barn, uten å vere gift, var ikkje heeeilt bra. Etter eg hadde fortalt det til ho, satt ho lenge heilt stille og berre såg på meg. Men eg trur ho blir glad om ho får nokre dagar på seg  Vi SKAL no gifte oss snart..
Ellers har alle i familien tatt det med stooor glede, både først at vi skal ha barn, eg at vi nå skal gifte oss [:D]
Så nå er livet en dans på roser

Så deilig å få fortalt det da, håper hun snart gleder seg sammen med dere[:D] 

Ja, det er så kjekt å få sagt det![;)]
Det første min morfar sa var; "huff" men jeg følte meg mye bedre!!

Ja, letta nokre kg etter eg ha sagt det. Og reaksjonen var ikkje så gale som eg hadde forventa.
Syns det var trist å lese din morfar`s reaksjon Mitah, håper han kan bli glad på dine vegne [;)]

ORIGINAL: Frk80

Ja, letta nokre kg etter eg ha sagt det. Og reaksjonen var ikkje så gale som eg hadde forventa.
Syns det var trist å lese din morfar`s reaksjon Mitah, håper han kan bli glad på dine vegne [;)]

Neida, han er bare blitt litt tussete etter 3 hjerneblødn, mormoren min begynte bare å le..
så vet at han ikke er helt som før, selvom han er kjempekoslig[:D]

Men forrige ss fikk jeg mange reaksjoner, var 17år, så det hadde jo litt å si. Så denne gangen
har alle reaksjonene vært posetivt anderledes[;)]

ORIGINAL: Frk80

Neida, han er bare blitt litt tussete etter 3 hjerneblødn, mormoren min begynte bare å le når han sa det..så han ikke er helt som før, selvom han er kjempekoslig[:D]

Men forrige ss fikk jeg mange reaksjoner, var 17år, så det hadde jo litt å si. Så denne gangen
har alle reaksjonene vært posetivt anderledes[;)]

Hehe.. det er noe med besteforeldre og når barnebarna blir gravide! Bestemoren min ville ikke gratulerer meg før jeg var 12 uker på vei.. Bestefaren min har vel ikke gratulert meg helt enda, sånn offisielt.. jeg tror han fikk seg et sjokk da jeg kom hjem til dem den dagen de fikk vite det! jeg og samboern min hadde kun vært i lag i 6 mnd før jeg ble gravid nå! Så ingen hadde vel forventet seg barn fra oss i nærmeste fremtid!!
 I November feirer vi 1 års jubileum! herregud:) hihi:)

må jo si at di eldre ER en rase for seg selv. hehe [:D][:D][:D]

hun koser seg sikkert med tanken allerede! [:D] jeg er "glad" for at farmor er blitt senil og farfar er litt "borte" han og, for å skulle forklare for dem at jeg nå skal ha barn nr 2 med en annen en han som er pappa til dattera mi...!!!! og ikke gift med noen av dem!! [&:][:D] huskestue!! [:D]  skal jo og sies at de er lestatianere og var ganske strenge sånn sett. [:)]  tror de måtte gi seg litt over etterhvert! hehe[:)]  har en stor familie og da skjer det noen "ulykker" både her og der! [:D]

det er godt å få sagt det.hun bl nok sikkert glad for det[:)]

Tenkte å besøke ho igjen på søndag, da får eg sjå om ho gledar seg på våre vegen eller ikkje [;)]
Satsar på at ho har komt over sjokket [:D]
Vi er over 30 syskenbarn, dei fleste er voksne no, mange has gitt ho oldebarn, trur det er 10-25 stk.. EG, den kjæraste av dei alle (vaks opp på samme gard som farmor) er den første som har blitt gravid FØR ekteskapet...
Men, eg likar å tru at ho framleis har meg kjær [;)]

Back
Topp