Phu....

Linka

Gift med forumet
Idag gikk jeg og mamma en laaang tur. Tok over 1 time og masse oppover og nedoverbakker. Ble skikkelig sliten asså.
( så nå er ruta lagt opp for oss star83, hvis du kommer for å gå tur mener jeg... )

Føler meg bedre allerede og stolt som bare det... selv om jeg peste som ei 90 år gammel kjærring etter en sexakt... tihi...

Klemmer fra meg

Toppers!!!
Skal prøve å komme meg bortover en dag...
Driver å hjelper kællen litt om dagen nå- stadig prosjekter i lufta han vet du![;)]

Wow, så flink du da!!! *klappe, klappe*

Tenker det er en go følelse nå ja![:D]

Jepp... kjempegod !!!

Herlig å gå tur... gleder meg til dette bekkenet mitt faller litt mer på plass[:'(]

Herlig å gå tur... gleder meg til dette bekkenet mitt faller litt mer på plass

Ikke meningen å kuppe tråden her asså....men har går du til kiropraktor Hanne??

ORIGINAL: Chill24

Herlig å gå tur... gleder meg til dette bekkenet mitt faller litt mer på plass

Ikke meningen å kuppe tråden her asså....men har går du til kiropraktor Hanne??

Nei, går til fysio... samme som jeg hadde før fødselen. Gir det et par behandliger, hvis det ikke blir bedre går jeg til kiropraktor. Men er litt skeptisk til kiropraktorer altså....[&:]

Nei, går til fysio... samme som jeg hadde før fødselen. Gir det et par behandliger, hvis det ikke blir bedre går jeg til kiropraktor. Men er litt skeptisk til kiropraktorer altså....

Jeg var DRIT skeptisk til kiropraktor, og utsatte det i det lengste....
skulle begynne hos fysioterapaut jeg også, skulle komme tilbake til legen min så skulle hun fixe det.

Men ble så jæ... gale til slutt og da var hun selfølgelig på ferie!!

Da gikk jeg til kiropraktor og etter 3 behandliger er jeg helt fin!!!! Nå går jeg lange turer så det suser etter, og kan til og med sitte lenge på gulvet og faktisk komme meg opp igjen sjøl! [;)] [:D]

Jeg gikk til noe som heter Manuellterapaut som er en blanding fysioterapaut og kiropraktor. Det er veldig bra, for de finner årsaker til problemet og en løsning for å få det bedre. De knekker ikke bare og hiver deg ut døren men gjør grundige undersøkelser! Kan også skrive ut sykemeld ol.

Back
Topp