Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: tullemor_86
for ett nydeli bilde da[:D] herlige barn du har[:D]
ORIGINAL: Littlå
ORIGINAL: Tusull
Så flotte barn du lager da tulip!![:D]
Kjekke gutter!! Blir nok en stim av jenter etter de to ja.. [;)]
ORIGINAL: ToLykkeTroll
Det samme tenkte jeg på. [;)]
Ett nydelig bilder var det iallfall. Ser ut som om de er SÅ kry av lille søstra si!!
. Er sååå glad for at vi fikk en til. Er så herlig å se hvor opptatt de er av henne! De syns det er kjempe intressant når hun har fått flere tenner [:D] Og så stolte når hun lærer seg noe nytt [:)] Eldstemann kom hjem fra skolen med en julestrømpe han hadde lagd på skolen til søstera si, med navnet hennes på
Han har forøvrig begynnt å få endel oppmerksomhet fra jentene i klassen.....og jeg blir litt "satt ut" noen ganger over hvor intense 9-år gamle jenter kan være....blir liksom noe helt annet enn når vi var små siden de har mobiler. Men enn så lenge så bry han seg ikke om jenter i det hele tatt....det er kun fotball og all annen sport som gjelder [:D].ORIGINAL: Tusull
ORIGINAL: Tulip
ORIGINAL: ToLykkeTroll
Det samme tenkte jeg på. [;)]
Ett nydelig bilder var det iallfall. Ser ut som om de er SÅ kry av lille søstra si!!
Tusen takk alle sammen!! [:)] Så koselige kommentarer fra dere! [:)]
Ja, de er utrolig stolte over søstra si. Veldig rørende egentlig. Er sååå glad for at vi fikk en til. Er så herlig å se hvor opptatt de er av henne! De syns det er kjempe intressant når hun har fått flere tenner [:D] Og så stolte når hun lærer seg noe nytt [:)] Eldstemann kom hjem fra skolen med en julestrømpe han hadde lagd på skolen til søstera si, med navnet hennes på
Han har forøvrig begynnt å få endel oppmerksomhet fra jentene i klassen.....og jeg blir litt "satt ut" noen ganger over hvor intense 9-år gamle jenter kan være....blir liksom noe helt annet enn når vi var små siden de har mobiler. Men enn så lenge så bry han seg ikke om jenter i det hele tatt....det er kun fotball og all annen sport som gjelder [:D].
Jepp det stemmer!!!! Jeg har ei på 10, og ser ikke heeeeelt frem til puberteten når hu er som hu er nå som 10 åring.. [8|] [:-]