Phu...julekort med 3 barn...

Tulip

Elsker forumet
Julekort med 3 barn, var jammen ikke lett å knipse [:D]. Tok en en hel haug, og alle var rimelig leie tilslutt.... [:'(] Endte opp med dette bildet tilslutt.

Tusen takk tullemor, mamma 88 og Susseline [:)].

Er så rart når jeg ser dem på bilde sammen...var jo 3 stk det skulle være...føler at nå er flokken "komplett". Vi fikk den vi "mangla" [:)] 

ORIGINAL: tullemor_86

hvor gammle er brødrene hennes?[8|]

De er 9 år og 6 år [:)]

ORIGINAL: tullemor_86

for ett nydeli bilde da[:D] herlige barn du har[:D]

Kjempefint bilde[:)] Du har nyyydelige barn!!! Her er 3 barn det ultimate også[:D]

kjempe nydelige barn[:D]og et kjempe fint bilde,flink du er[:D]
jeg også ønsker meg 3barn,men får vente å se[8D]

ORIGINAL: Susseline2

Jeg også drømmer om tre barn, vi får se hva det blir til[8D][:D] Ikke enda ihvertfall....

kom igjen nå susseline.....

ORIGINAL: Littlå

ORIGINAL: Tusull

Så flotte barn du lager da tulip!![:D]
Kjekke gutter!! Blir nok en stim av jenter etter de to ja.. [;)]

Det samme tenkte jeg på. [;)]

Ett nydelig bilder var det iallfall. Ser ut som om de er SÅ kry av lille søstra si!!

ORIGINAL: ToLykkeTroll

Ett nydelig bilder var det iallfall. Ser ut som om de er SÅ kry av lille søstra si!!

Tusen takk alle sammen!! [:)] Så koselige kommentarer fra dere! [:)]
Ja, de er utrolig stolte over søstra si. Veldig rørende egentlig . Er sååå glad for at vi fikk en til. Er så herlig å se hvor opptatt de er av henne! De syns det er kjempe intressant når hun har fått flere tenner [:D] Og så stolte når hun lærer seg noe nytt [:)] Eldstemann kom hjem fra skolen med en julestrømpe han hadde lagd på skolen til søstera si, med navnet hennes på Han har forøvrig begynnt å få endel oppmerksomhet fra jentene i klassen.....og jeg blir litt "satt ut" noen ganger over hvor intense 9-år gamle jenter kan være....blir liksom noe helt annet enn når vi var små siden de har mobiler. Men enn så lenge så bry han seg ikke om jenter i det hele tatt....det er kun fotball og all annen sport som gjelder [:D].

ORIGINAL: Susseline2

Du fikk lønn for strevet [:)]kjempefint var det[:)][:)]!!!!

ORIGINAL: Tulip

ORIGINAL: ToLykkeTroll

Tusen takk alle sammen!! [:)] Så koselige kommentarer fra dere! [:)]
Ja, de er utrolig stolte over søstra si. Veldig rørende egentlig . Er sååå glad for at vi fikk en til. Er så herlig å se hvor opptatt de er av henne! De syns det er kjempe intressant når hun har fått flere tenner [:D] Og så stolte når hun lærer seg noe nytt [:)] Eldstemann kom hjem fra skolen med en julestrømpe han hadde lagd på skolen til søstera si, med navnet hennes på Han har forøvrig begynnt å få endel oppmerksomhet fra jentene i klassen.....og jeg blir litt "satt ut" noen ganger over hvor intense 9-år gamle jenter kan være....blir liksom noe helt annet enn når vi var små siden de har mobiler. Men enn så lenge så bry han seg ikke om jenter i det hele tatt....det er kun fotball og all annen sport som gjelder [:D].

Jepp det stemmer!!!! Jeg har ei på 10, og ser ikke heeeeelt frem til puberteten når hu er som hu er nå som 10 åring.. [8|] [:-]

He..he..ja du vet hvordan de kan være [:D]. Blir interessant å se forskjellene på gutt og jente etterhvert som snuppa vokser opp..

Kjempefint bilde av tre nydelige unger!  

Back
Topp