Phu.... jeg blir trodd...

Linka

Gift med forumet
Tok motet til meg idag og ringte A-Hus. Snakket med en veldig hyggelig dame og hu mente at slimet og hostingen til Alexander IKKE var normalt. Sa jeg skulle be fastlegen om slik pusteanretning. Slik at vi kunne få løst opp slimet. Fortalte om legebesøkene på legevakta og hu var såååå ikke enig med legevakta.

Så : Det Alexander har er IKKE normalt og han skal få hjelp. På torsdag skal jeg informere fastlegen slik at vi får en slik pustesak...

Gud å letta jeg er for å høre at jeg ikke bare er en HYSTERISK mor....

Hurra!!!!! Endelig! Det var jammen meg på tide! Nå tenker jeg du er letta[:)] Så godt at du endelig ble hørt! Nå ble jeg glad![:)]

Så bra da!!
Får håpe det blir fortgang i tingene nå da, så Alexander snart kan bli bedre..

Ja det var pokker meg på tide!!!
Helse norge på sitt beste....må jaggu omtrent krype før dem tror deg!!!
Håper det ordner seg nå for stakkaren!

Vi her inne VET at du ikke bare er en hysterisk mor - men en veldig god mor for guttene dine!!

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Vi her inne VET at du ikke bare er en hysterisk mor - men en veldig god mor for guttene dine!!

signerer

ja det var jammen på tide. Hvorfor i all verden kan de ikke ta oss på alvor med en gang?

Du hysterisk mor...Nei- omsorgsfull er du!
Trenger ikke være lege for å si det at hosten/slimet til Alexander ikke er normalt...
En blir jo til normalt ikke blå av og hoste slim!!!
Nok en gang,masse lykke til hos legen i morra.[:)]

ORIGINAL: Star83

Trenger ikke være lege for å si det at hosten/slimet til Alexander ikke er normalt...

Signerer!!!!

ORIGINAL: Star83

Kan ikke si det bedre! Ønsker dere lykke lykke til hos legen!!!

Tusen takk alle sammen.
Skal legge inn rapport etter legeimen i morgen. Skal dit klokka 09.10 og hvis de ikke vil noe så skal jeg be om å få dra på sykehuset. Nå (med god hjelp av dere ) skal vi finne ut av dette en gang for alle. Er litt tøffere når jeg har dere i ryggen.
Klemmer

You must log in or register to reply here.
Back
Topp