Phu der fant jeg den

x1x*Lille Snodig*

Betatt av forumet
endelig, etter å ha endevendt allt som er på soverommet og badet, hvor var de plassene jeg bar overbevist at FORLOVELSESRINGEN min lå, fant jeg den i jakkelomma mi på bergans jakka.
Har lett i 2 månder, og gått rundt med den hele tiden, ja ja nå er den ihvertflall funnet.
[:)]

Ah så deilig å slippe å gå tenke på det  :)
Bra du fant den!

Oi... og hva har vi lært da lille snodig??? Jo: Ikke ta av forlovelsesringen og putte i jakkelomma!![;)][:D]

Så bra du fant den!!![;)]
Gidder du å lete etter min også? Den har vært borte i over 3år[&o]
Vil liksom helst ha "orginalen"[;)]

Hehe.. Kan være skummelt med ringer ja...
mitt råd om noen trenger å ta ringen av, gi den til din kjære, han vil nok ikke miste den, men legge den på et lurt sted til du kan bruke den igjen :) :) Hehehe.. (eller så kan du jo legge den et lurt sted selv da) [;)]

hehe..smart![:D]
ellers kan man jo alltid feste den på et kjede å bruke som smykke[;)]

ORIGINAL: Den Elskede
gi den til din kjære, han vil nok ikke miste den

Aldri stol på oss menn med sånne ting (seriøst), vi er rotehuer og vi mister alt [:)]

He he jeg TRODDE jeg hadde lagt den på et lurt sted på badet, det var tilogmed sånn at jeg tenkte: ja lillesnodig det er et lurt sted men du kommer til å glemme hvor du har lagt den.  Jeg trodde at jeg ikke hadde hørt på meg selv, men det har jeg altså da gjort. 
Men det er et "svart hull" fra at jeg tok den bort fra den lure plassen sin og inn i jakke lomma.  Enda så husker jeg når jeg la det i lomma at nå ligger den nærme hjertet mitt i en mørk lomme.[;)]
  Men i hvilken sammenheng har jeg lagt den der???. [8|]
Da jeg la den  på den lure plassen hadde jeg ikke på meg jakka.
[8|]hhhmmmmmm nei får bare slutte å tenke på det, he he 
[:D]nå lager jeg et problem av noe som ikke lenger er noe problem jaja nå skal jeg holde kjeft.[:D]

ORIGINAL: lille snodig
Men det er et "svart hull" fra at jeg tok den bort fra den lure plassen sin og inn i jakke lomma...  .....Men i hvilken sammenheng har jeg lagt den der???. [8|]
Da jeg la den  på den lure plassen hadde jeg ikke på meg jakka.

Det var de blå nissene,  de flytter på ting når vi ikke ser! æresord! 

Vet jeg ikke skal ta den av, men har så innmari hovne fingre så jeg torde ikke ha den på, hadde den innpå et kjede da...

Back
Topp