Photoshoot bilder...igjen... :o)

ORIGINAL: Kraaka

ORIGINAL: Angel76

ORIGINAL: Kraaka

Kjempefine! Må også si at jeg digger tatoveringen din. Så deg på helsestasjonen for en tid tilbake.(Koblet ikke at det var deg før nå. La nemlig merke til hjertet. ELSKET det! Vil også ha[;)]

Aha... Neste gang får du hilse da vettu [:D]
Tatoveringen er barselsgave fra tatovøren... hehehe... kjekt med sånne gode venner [:D]

Hehe..ja.. skulle kjent en..lyst på navnene til ungene selv.. Har liksom prøvd å finne ut hvordan jeg vil ha det. Og din løsning var super! Var 3 navn der også var det ikke? (Har 3 stk selv) Skal hilse dersom jeg ser deg igjen ja! [;)] 

Jeg visste heller ikke hvordan jeg ville den skulle se ut, men Birdie vet best [;)]
Så som regler tegner han bare forslag rett på armen min også ser vi hva som ser bra ut... Funker hver gang... hehehe!!
Stemmer at det stod 3 navn og fødselsdatoer på den, alle gutta mine måtte jo med [:D]

ORIGINAL: *Høna*

Så fine bilder [:)] Er du virkelig så gammel at du har konfirmant? [8D] Skulle jeg gjetta alderene din hadde jeg tenkt maks 25 [:)]

Samme her....ja, eller hvertfall eldre enn meg. Men det skal jo ike kså mye til heller da.

[:D]

ORIGINAL: Tonjeoglillegutt

Så nydelig bilder av en skjønn gutt og  en nydelig familie 

Back
Topp