Photoshoot bilder...igjen... :o)

Angel76

Forelsket i forumet
Fikk bildene fra siste photoshoot i dag... [:D]
Masse fine bilder med Julian og pappa!!
Må jo bare dele med dere....

Verdens vakreste

Familie-bilde

Kløøøøør i tenna!!!

Gutta mine

Mannen min og meg

Så nydelig bilder av en skjønn gutt og  en nydelig familie 

Så fine bilder [:)] Er du virkelig så gammel at du har konfirmant? [8D] Skulle jeg gjetta alderene din hadde jeg tenkt maks 25 [:)]

ORIGINAL: *Høna*

Så fine bilder [:)] Er du virkelig så gammel at du har konfirmant? [8D] Skulle jeg gjetta alderene din hadde jeg tenkt maks 25 [:)]

har du en konfirmant?! [:-] Du ser skikkelig ung ut[:D]

ORIGINAL: Tonjeoglillegutt

Av en eller annen grunn så syns jeg det er sååå herlig med baby og tatoveringer på samme bilde [:D]

ORIGINAL: *Høna*

Hehehe... Jepp!! Har rukket å blitt 33 år jeg gitt [:D]
Men TAKK for det *sugerdettilmeg*... hehehe [;)]

ORIGINAL: Moradi

Av en eller annen grunn så syns jeg det er sååå herlig med baby og tatoveringer på samme bilde [:D]

Jeg også!!
Derfor jeg såååå gjerne ville ha masse bilder av sterke pappa hender og lillgull!!

så utrolig mye bilder =)=)[:D]

Så tøffe bilder [:D][:D]
Herlig liten gutt du har!!
Ja, jeg har sagt det før jeg og; Du ser jammen meg ikke ut som du er 33 altså!!! *misunnelig*
Søta [:)][;)]

ORIGINAL: Minismurf

Så tøffe bilder [:D][:D]
Herlig liten gutt du har!!
Ja, jeg har sagt det før jeg og; Du ser jammen meg ikke ut som du er 33 altså!!! *misunnelig*
Søta [:)][;)]

Ja, han er skjønn!!
Takk takk[:D]

Kjempefine! Må også si at jeg digger tatoveringen din. Så deg på helsestasjonen for en tid tilbake.(Koblet ikke at det var deg før nå. La nemlig merke til hjertet. ELSKET det! Vil også ha[;)]

ORIGINAL: Kraaka

Kjempefine! Må også si at jeg digger tatoveringen din. Så deg på helsestasjonen for en tid tilbake.(Koblet ikke at det var deg før nå. La nemlig merke til hjertet. ELSKET det! Vil også ha[;)]

Aha... Neste gang får du hilse da vettu [:D]
Tatoveringen er barselsgave fra tatovøren... hehehe... kjekt med sånne gode venner [:D]

ORIGINAL: Angel76

ORIGINAL: Kraaka

Aha... Neste gang får du hilse da vettu [:D]
Tatoveringen er barselsgave fra tatovøren... hehehe... kjekt med sånne gode venner [:D]

Hehe..ja.. skulle kjent en..lyst på navnene til ungene selv.. Har liksom prøvd å finne ut hvordan jeg vil ha det. Og din løsning var super! Var 3 navn der også var det ikke? (Har 3 stk selv) Skal hilse dersom jeg ser deg igjen ja! [;)] 

Back
Topp