photoscape

Snickers

Gift med forumet
Meget grønn på området, men da har jeg altså lasta det ned, montert sammen noen bilder, men----tekst?? Hvor slenger man på det?

Ingen peil, men dytter for deg

du trykker at du vil redigere bilde, så kommer du til en ny plass liksom. der kan du velde forskjelige faner, så går du på legg til objekt eller om d står bare objekt er jeg usikker på. så trykker du på dn som d står en T på. ikkje så flinke å forklara, men kanskje du forsto d :)

Ok! Ska prøve!!! TAKK! [;)]

Altså, når jeg har montert sammen bildene......det går ikke an å gå over på rediger, da....gjør det? Får ikke til å sette tekst på det monterte......eh....meget grønn, jah.....men takk til dem som kan hjelpe!!!!!!!!!!!!!!!!![:D]

fikk du lasta det ned gratis? hvor, isåfall? [:)]

Jo mener det går an å gå over på rediger selv om du har montert sammen bildene. Er heller ikke så flink, tok meg en evighet å finne fram til tekst og [:D] Tror det bare er å trykke rediger også hente frem montasjen igjen som før, eller trykke rediger knappen som er oppi høyre hjørne.
Jeg sliter med å få til å bytte ut bildene på montasjen etter jeg har lukket programmet og åpner det igjen og vil fortsette å endre på de. For vi venter på bilder fra en del slekt og i mens så øver eg meg på å lage kort. [:D] Men utrolig kjipt hvis eg må lage nytt hver gang eg har lukket det[:-]

ORIGINAL: Snickers

Altså, når jeg har montert sammen bildene......det går ikke an å gå over på rediger, da....gjør det? Får ikke til å sette tekst på det monterte......eh....meget grønn, jah.....men takk til dem som kan hjelpe!!!!!!!!!!!!!!!!![:D]

jo da du lagrer jo montasjen og åpner det igjen i rediger

ORIGINAL: EmbrikTheodors mamma

ORIGINAL: Snickers

jo da du lagrer jo montasjen og åpner det igjen i rediger

Aha...lagre først, ja......ok[;)] Prøver igjen![:)]

jeg skjønner ikke hvilken side dere bruker engang jeg?? :P
prøvde å gå inn på photoscape.com men der var det bare noe bryllupp greier.. anybody?[:D]

dytter
lurer på det samme som siljis..
kas adresse er det??

http://photoscape.en.softonic.com/

prøv denne.....[;)]

Lurer enda mer, jeg....når det står at det anbefales at man lagrer det i mer enn 95%.....hvorfor det? Og hvordan blir bildene i 15x15, da? Knudrete og utydelige? Eller????????? Zooma litt, og da ble dem sånn....

Ingen som vet? Må få rævva i gir ang takkekort.....[8|]

Back
Topp