Photoscape

Turjenta86

Elsker forumet
Kan man fremkalle bilder man redigerer og lager på photoscape ved å sende dem inn til eks. extrafilm, elkjøop osv?
Slik at man får vanlig papirbilder av dem?
Eller er de kun ment til data?

Lurer jeg også på! Vet bare det blir dårlig kvalitet å skrive ut selv!

Dere kan bestille de på www.nfoto.no blandt annet. Ikke velg fotokort men FORSTØRRELSER 15cm*15cm

Men det er veldig viktig at dere velger riktig størresle på photoscape først.  Når dere har trykket inn på page så står size på høyre side nesten helt øverst. Trykk på Assign the size og still den på det høyeste så er du sikker på at det blir bra.

Hvis du gjør dette kan du skrive de ut i mye større enn 15*15 også uten at de blir uklare.

ORIGINAL: Renate_85

Dere kan bestille de på www.nfoto.no blandt annet. Ikke velg fotokort men FORSTØRRELSER 15cm*15cm

Men det er veldig viktig at dere velger riktig størresle på photoscape først.  Når dere har trykket inn på page så står size på høyre side nesten helt øverst. Trykk på Assign the size og still den på det høyeste så er du sikker på at det blir bra.

Hvis du gjør dette kan du skrive de ut i mye større enn 15*15 også uten at de blir uklare.

Takk for svaret ditt..
Altså på 300%? Det vi skal velge..?
Og da lagre bildet, og da kan det overføres til nfoto.no og fremkalles dersom jeg velger forstørrelser der og 15x15, så får jeg de tilsendt helt fine?!

Jeg sendte inn noen foto som jeg hadde laga på photoshop en gang, de var i forskjellige størrelser men de var klippet til slik at bildene ble helt fine. På nettsiden der jeg sendte dem inn stod det at de ikke anbefaltes å framkalle de bildene, men det gikk visst likevel [:D] (jeg bestilte hos postfoto.no)

ORIGINAL: jessica86

Takk for svaret ditt..
Og da lagre bildet, og da kan det overføres til nfoto.no og fremkalles dersom jeg velger forstørrelser der og 15x15, så får jeg de tilsendt helt fine?!

Det stemmer[:D] Bestilte selv dåpstakkekort der. Ble Kjempefine. Det tok litt tid før jeg skjønte at man kunne stille på størrelsen, så det er godt jeg fant ut det før jeg lagde takkekorta. [:)]
Er mange andre som har brent seg på det og det er jo litt surt å betale mange hundre kr for takkekort o.l som er helt kornete.

ORIGINAL: jessica86

Takk for svaret ditt..

Det stemmer[:D] Bestilte selv dåpstakkekort der. Ble Kjempefine. Det tok litt tid før jeg skjønte at man kunne stille på størrelsen, så det er godt jeg fant ut det før jeg lagde takkekorta. [:)]
Er mange andre som har brent seg på det og det er jo litt surt å betale mange hundre kr for takkekort o.l som er helt kornete.

4000% sikker?!
Da skal jeg prøve nemlig.
ja akkurat det som er så kjipt, hvis de blir skikkeig dårlige.
Da skal jeg prøve, 300% på photoscape, og 15x15 forstørrelser..!

ORIGINAL: Novembergull

Lurer jeg også på! Vet bare det blir dårlig kvalitet å skrive ut selv!

Har ingen erfaring med å framkalle de.. Men da jeg lagret det på 300% så kunne jeg skrive det ut i a4 størrelse helt sylskarpt 

Back
Topp