Photoscape

x1x*Peach*

Glad i forumet
Kan man lage fargede øyne på sort/hvitt bilder??

Da trur eg neppe...sånn eg har skjønt da (og da har eg vel strengt tatt ikkje då, men...) so må du ha ein Layers-funksjon, altså fleire bilde oppå kvarandre. Og da trur eg ikkje du får t i Photoscape, e nok litt for enkelt [;)] Men skal ikkje seie nåke sikkert, har ikkje allverdens innsikt i dissa fotoprogramma! [8D] Men da går an i Photoshop då, om du har det...

Du kan klara da viss du går inn på farge skalaen..
Eg har klart å beholda blå farga vertfall..
åsså kan du gå inn på Remove color cast, å ta den fleire ganga på samma bilde.   og då meine eg maaangen ganga [;)] Sett dei "målarane" på fullt.. begge to..
Lykke te![:D]

Men da kan ikkje ver så masse blått uten om augene foressten.
for alt da blåa blir hengande igjen på bilde.
Håpa du forstod forklaringo mi.
viss ikkje spør du igjen[;)]

Takk for tipset;)

ORIGINAL: anevictoria

åsså kan du gå inn på Remove color cast, å ta den fleire ganga på samma bilde.   og då meine eg maaangen ganga [;)] Sett dei "målarane" på fullt.. begge to..

Hvor finner man farge skalaen? og remove color cast??[&:] Helt grønn på detta enda jeg, så sorry om jeg spør dumt[8D]

ORIGINAL: Happy87

ORIGINAL: anevictoria

Hvor finner man farge skalaen? og remove color cast??[&:] Helt grønn på detta enda jeg, så sorry om jeg spør dumt[8D]

Når du er inne på Editor, så trykker du på den lille pila på knotten der det står : -Bright, Color

Back
Topp