Photoscape..printe bilder?

Bjørk

Elsker forumet
Jeg har litt dilla på Photoscape for tiden. Har noen av dere prøvd å få dette ut i vanlig fotopapir? Hvor bestiller dere dem i tilfelle? Er kvaliteten god?

ORIGINAL: Liiina

Bestilte takkekortene mine på nfoto.no [:D]

Ble de fine og klare selv om man har trikset og fikset litt??

ORIGINAL: Liiina

Jeg syns det ja!

Supert!!

Vettu, vi har akkurat fått sånn ca 700 bilder fra postfoto og 1/3 av de var ikke blitt fremkalt noe bra! Så ville ikke brukt de nei.

Jeg har fremkalt masse bilder som jeg har "fiksa" på i Photo Scape hos Postfoto, og jeg er kjempefornøyd[:D] Men du må huske å endre størrelsen på bildene, slik at kvaliteten blir bra. I PhotoScape velger jeg 300% for å være sikker.
Ei venninne av meg framkalte takkekort hos Foto Knudsen, og de var kutta midt på bildet... Hun klaga og fikk nye, men det var så vidt de ville gjøre det!
Jeg fremkalte et bilde som jeg "laga" i Photo Scape på lerret hos ExtraFilm, dette ble også superbra[:D][:D]
Så det er bare å prøve seg fram! Lønner seg å sjekke priser, for de kan variere myyyye. Jeg betalte kr. 1,45 pr. takkekort, mens venninna mi som bestilte hos Foto Knudsen betalte kr. 4,95... Kvaliteten og størrelsen var akkurat den samme.

ORIGINAL: bondekona

jeg bestilte på postfoto. det var ikke god kvalitet.. tynt dårlig papir.

Enig.. Bare noe dritt var det!!!!!!!!

ORIGINAL: bondekona

jeg bestilte på postfoto. det var ikke god kvalitet.. tynt dårlig papir.

Veldig greit å vite det.

ORIGINAL: Mammarianne

Jeg har fremkalt masse bilder som jeg har "fiksa" på i Photo Scape hos Postfoto, og jeg er kjempefornøyd[:D] Men du må huske å endre størrelsen på bildene, slik at kvaliteten blir bra. I PhotoScape velger jeg 300% for å være sikker.
Ei venninne av meg framkalte takkekort hos Foto Knudsen, og de var kutta midt på bildet... Hun klaga og fikk nye, men det var så vidt de ville gjøre det!
Jeg fremkalte et bilde som jeg "laga" i Photo Scape på lerret hos ExtraFilm, dette ble også superbra[:D][:D]
Så det er bare å prøve seg fram! Lønner seg å sjekke priser, for de kan variere myyyye. Jeg betalte kr. 1,45 pr. takkekort, mens venninna mi som bestilte hos Foto Knudsen betalte kr. 4,95... Kvaliteten og størrelsen var akkurat den samme.

Så gøy å bestille bilde på lerret. Jeg har også lyst å prøve!!

Back
Topp