Photoscape kvalitet...

Søtnost

Betatt av forumet
Syns jeg leste her for en stund tilbake noen som forklarte hvordan man kunne lagre bildene man lager i større str. Men finner ikke innlegget [:@] Noen som lett kan forklare igjen? Får bare bilder på rundt 120 kb jeg.

lurer jeg også på... collager..

Visst du går inn på den linken som henger med photoscape konkorruansen, den om hvordan du gjør det, eller ideer (husker ikke helt hva[;)] ammetåke, he he) Der stod det veldig greit hvordan du gjør det. Er to måter du kan gjøre det på. En plass når en lager montasjer, en trykker på "nøtten" og tar opp til 300% eller en tar det etterpå i redigeringsprogrammet på størrelse - endre bredde eller høyde og skriv inn feks 5000. Var det jeg gjorde, og bestilte et lerret i 30x30 på internett!! Ble kjempe fint!! Og bra kvalitet!!

Fikk det til [8D] Tusen takk for svar!

ORIGINAL: oblixpusen

Visst du går inn på den linken som henger med photoscape konkorruansen, den om hvordan du gjør det, eller ideer (husker ikke helt hva[;)] ammetåke, he he) Der stod det veldig greit hvordan du gjør det. Er to måter du kan gjøre det på. En plass når en lager montasjer, en trykker på "nøtten" og tar opp til 300% eller en tar det etterpå i redigeringsprogrammet på størrelse - endre bredde eller høyde og skriv inn feks 5000. Var det jeg gjorde, og bestilte et lerret i 30x30 på internett!! Ble kjempe fint!! Og bra kvalitet!!

Så bra, det har jeg lyst til også.Hvor fikk du bestilt i den str.?

ORIGINAL: Vildet

ORIGINAL: oblixpusen

Så bra, det har jeg lyst til også.Hvor fikk du bestilt i den str.?

Jeg bestilte på eurofoto. no. Laget selv et bilde på photoscape i svart hvitt av et bilde av gutten min. Ble kjempe fornøyd!! Lurer på om ikke de hadde 50% på lerret nå og!!

Back
Topp