Photoscape *hjelp*

• Trådstarter Trådstarter Sunshine*
  • Opprettet Opprettet
S

Sunshine*

Guest
Går det an å få fram bare 1 farge på svartkvitt-bilder i det programmet? Noken som kan forklare meg korleis i tilfelle?? :-) Fikk det til på photoshop, men ikkje på photoscape.

Lurer jeg også på!

Sunshine* skrev:
Går det an å få fram bare 1 farge på svartkvitt-bilder i det programmet? Noken som kan forklare meg korleis i tilfelle?? :-) Fikk det til på photoshop, men ikkje på photoscape.

Nei..

rodstilk skrev:

Sunshine* skrev:

Nei..

Jo, det går an!

Koble bilder [og så finne det bildet du vil redigere selvsagt] - Rediger - Filter - Området [ut av fokus], og huk av på motsatt område. Så må du ta en del, lagre bilde og så opne bilde på "koble bilder" igjen, og slik gjør du det frem til du har det du vil ha svart/hvitt og en del med farge :) 
Dårlig på å forklare, men håper du forsto =)

*annikeen* skrev:

rodstilk skrev:

Sunshine* skrev:

Nei..

Jo, det går an!

Koble bilder [og så finne det bildet du vil redigere selvsagt] - Rediger - Filter - Området [ut av fokus], og huk av på motsatt område. Så må du ta en del, lagre bilde og så opne bilde på "koble bilder" igjen, og slik gjør du det frem til du har det du vil ha svart/hvitt og en del med farge :) 
Dårlig på å forklare, men håper du forsto =)

Trur eg skjønte det, ja :-) Må bare sette meg ned når eg har litt god tid, siden det var litt pirkearbeid ;-) Tuusen takk for hjelp! :-)

Back
Topp