Phjuu

Bkno7873562 (baby_doll)

Forelsket i forumet
Litt å sjonglere med her.
Matlaging, 3-åring og sulten baby
Plutselig gikk min samboer og la seg og da ble det voldsomt mye å passe på.regnet med at jeg og 3-åringen skulle lage mat mens han så til babyen. Så kombinasjon av å vente på maten i ovnen skal bli ferdig og høre på babyen hyle fordi han vil ha mat (jeg kunne ikke mate han før maten ble ferdig sånn at det ikke ble boss) er helt forferdelig..ble litt stressa..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Men...... Da kan jo ikke mannen bare gå og legge seg?!? Hvis det er så kaos i heimen? Syns jeg høres litt urettferdig gjort ut av ham...

Forstår han godt da han står opp 4 om natten. Men det ble bare litt kaos.;) babyen var jo ikke sulten da han la seg så han tenkte nok ikke så langt. han er stått opp nå og snart blir det rydding når ungene er sovnet.megler kommer på besøk i morgen..har så lite lyst til å rydde.;)

Det har skjedd her også at mannen har sovet mens jeg har en million ting å gjøre, og da har det hendt at jeg bare har lagt babyen (en hylskrikende variant av den) rett ved øret hans og så gjort meg ferdig med mitt. Litt slemt kanskje? Eller nei, ikke så veldig... :)

Forstår han godt da han står opp 4 om natten. Men det ble bare litt kaos.;) babyen var jo ikke sulten da han la seg så han tenkte nok ikke så langt. han er stått opp nå og snart blir det rydding når ungene er sovnet.megler kommer på besøk i morgen..har så lite lyst til å rydde.;)

Mannen min står også opp da, men han går ikke å legger seg på dagen pga at det blir fort stress for meg.

Det har skjedd her også at mannen har sovet mens jeg har en million ting å gjøre, og da har det hendt at jeg bare har lagt babyen (en hylskrikende variant av den) rett ved øret hans og så gjort meg ferdig med mitt. Litt slemt kanskje? Eller nei, ikke så veldig... :)

Haha!;) Litt slemt ja, men er igrunnen litt slemt å sove også da når ting koker. Skal ta den metoden i bruk en eller anna gang;);)

Back
Topp